805 visninger
|
Oprettet:
Htc Sensation VS Samsung nexus {{forumTopicSubject}}
Hvilken en skal man vælge? Jeg er ikke til plastic telefoner. Jeg kan godt lide følelsen af kvalitet og det syntes jeg bestemt ikke Samsung s2 har.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 216
Da jeg af gode grunde ikke har haft Nexus i hånden, kunne det jo være at der var en som havde og kunne forklare mig hvordan kvaliteten er.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 209 Svar: 744
Skal lade mig være usagt om Nexus, da jeg ikke har set eller prøvet den..
Men mit valg, vil være Galaxy SII frem for sensation, også derfor jeg sælger min..
mar 2007
Følger: 1 Svar: 60
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 319
Men jeg har en s2 hvilket er en pisse dejligt mobil, man lærer hurtigt at elske vægten! Men må give dig ret, med det ikke virker til at være en kvalitets mobil, og især bagcoveret der er meget tynd plastik... Men jeg har aldrig haft en mobil der kunne holde til så meget, da den er så let sker der ingenting med den, hvis du taber den.
Jeg var til Beep 2011 og fik prøvet Samsung nexus, og vil sige at det føltes som kvalitet, men har aldrig i mit liv prøvet så dårlige touchknapper, jeg skulle trykke direkte på dem med spidsen af fingeren før den opfattede det, men ellers utroligt lækkert styresystem!
Vil ikke rigtig udtage mig om HTC da jeg ikke helt ved hvad det er for en af dem du snakker om
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 216
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 319
Men den her hjemmeside er den bedste og mest objektive side du kan finde omkring tablets og smartphones
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4219&idPhone2=3875
Htc Sensation VS Samsung nexus