{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Htc Sensation VS Samsung nexus
  • Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #1   3. dec 2011 Så er valget vel enkelt.

  • #2   3. dec 2011 Haha fedt indlæg Karsten. Havde det været "enkelt" havde jeg nok ikke lavet indlægget.

    Da jeg af gode grunde ikke har haft Nexus i hånden, kunne det jo være at der var en som havde og kunne forklare mig hvordan kvaliteten er.


  • #3   3. dec 2011 Har selv en sensation, dog ikke brugt.. Men har prøvet et par kammeraters og syntes nu det virker som en udemærket telefon.. Kvalitet, jah, det føles den nok som, lidt mere en Galaxy SII, men også meget tungere.. Syntes dog så Galaxy er en federe telefon at have med at gøre..

    Skal lade mig være usagt om Nexus, da jeg ikke har set eller prøvet den..

    Men mit valg, vil være Galaxy SII frem for sensation, også derfor jeg sælger min..


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 60
    #4   3. dec 2011 Det er jo nok en smags sag hvad man vælger jeg vil tag HTC Sensation

  • #5   4. dec 2011 Altså vil du have den gamle sensation? Eller de nye XE og XL?

    Men jeg har en s2 hvilket er en pisse dejligt mobil, man lærer hurtigt at elske vægten! Men må give dig ret, med det ikke virker til at være en kvalitets mobil, og især bagcoveret der er meget tynd plastik... Men jeg har aldrig haft en mobil der kunne holde til så meget, da den er så let sker der ingenting med den, hvis du taber den.

    Jeg var til Beep 2011 og fik prøvet Samsung nexus, og vil sige at det føltes som kvalitet, men har aldrig i mit liv prøvet så dårlige touchknapper, jeg skulle trykke direkte på dem med spidsen af fingeren før den opfattede det, men ellers utroligt lækkert styresystem!

    Vil ikke rigtig udtage mig om HTC da jeg ikke helt ved hvad det er for en af dem du snakker om smiley


  • #6   4. dec 2011 Fedt! Tak for forklaringen smiley det er sådan set bare den almindelige htc sensation. Xl har dårligere opløsning og xe er lidt for poppet smiley

  • #7   4. dec 2011 Så vil jeg helt uden tvivl tage en samsung, den er lidt gammel syntes jeg smiley

    Men den her hjemmeside er den bedste og mest objektive side du kan finde omkring tablets og smartphones smiley

    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4219&idPhone2=3875


Kommentér på:
Htc Sensation VS Samsung nexus

Annonce