Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC sensation VS Iphone 4
  • #1   5. dec 2011 Har haft begge..nåede på 3 måneder og have 4 HTC Sensation..fik alle sammen samme fejl, Telia og HTC kunne ikke forklare fejlen..så købte jeg en Iphone 4 - Det dur bare !

• #2   5. dec 2011 Har osse haft HTC ... jeg har købt en iphone 4 selvom det store hype omkring brandet og telefonen... Vil sige... Jeg blev positivt overrasket.. :0) Har ikke været en eneste fejl på den endnu... efter 7 måneders brug.. :0) ....

• #3   5. dec 2011 Snask:

Hvad var fejlen på Sensation?

Mine 2 iPhone 4 røg tilbage med antennefejl...

• R N
    R N Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 66
    #4   5. dec 2011 Jeg ville vælge en sensation, Jeg har selv XE og den rocks..

Ingen problemer overhovedet, Har efter hånden haft en del HTC tlf og ingen af dem har der været noget med!

• #5   5. dec 2011 Det må jeg sku nok sige Snask du har da ellers altid svinet den telefon så meget til ? smiley Altså ip4

• Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #6   5. dec 2011 Jeg er ved at værre rigtig træt af IP4 menu og den måde den er sat op på , det er vildt kedeligt

• #7   5. dec 2011 Haft begge og vælger klart HTC sensation..

• #8   6. dec 2011 Haft begge og vælger klare IP4 da der ikke er andet end problemer med HTC'en.. :S

• #9   6. dec 2011 Du skal nok ihvertfald ikke vælge Sensation da den har haft en del problemer .. Så hellere tage dens storebror Sensation XE som er en forbedret udgave af den smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #10   6. dec 2011 snask tror ikke på du kan have haft 4stk på 3 mdr, de bytter kun efter den har været afsted 3 gange , og det tager min 10 dage hvergang.

• #11   6. dec 2011 Tom, med forsikring og defekt jeg havde fik jeg en ny

Uden lige virkede følgene ikke:

Antenne
    Tasteturet kom ikke frem
    Halvdelen af skærmen forsvandt
    Kunne ikke lade
    Kunne ikke slukke skærmen
    Kamera dur ikke
    Knapperne i bunden virker ikke

Det skete med alle 4

• #12   6. dec 2011 tom A

hvor mange dage er der på 3 mdr?

Jeg fik da også 4 Garmin A10 på 3 måneder uden de ville bytte..

og ja snask du var da altid imod Iphone 4? smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #13   6. dec 2011 jeg har haft min afsted 3 gange inden jeg fik en ny, det tog alene næsten 2 mdr,

Kommentér på:
HTC sensation VS Iphone 4

Annonce