1.070 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hvilken af disse harddiske? Hvilken af disse harddiske?

Står og skal ha skiftet den eksterne harddisk ud, men hvilken af disse ville i tage, og hvorfor? smiley

1. WD Elements Desktop 2 TB. - 658,-
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=715483

Eller:

2. LaCie Hard Disk Design by Neil Poulton 2 TB - 687,-
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken af disse harddiske?
  • #1   21. jul 2011 Helt klart WD én

• #2   21. jul 2011 I må meget gerne begrunde jeres svar smiley

Personligt syntes jeg Niel harddisken er fedest, og vil passe bedst ind nemlig smiley

• #3   21. jul 2011 den her vil jeg tag hvis jeg var dig

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/harddisk/SG2TB/seagate-2tb-ekstern-harddisk

• #4   21. jul 2011 WD

Fordi det er kval oog den holder bare..
    Har den selv i 1,5 TB, og det kører bare, 1½ år nu..

• #5   21. jul 2011 LaCie er design, Western Digital er kvalitet.

Lidt som valget mellem en Mac og en PC ^^

• #6   21. jul 2011 WD Helt sikkeret, har selv lige købt en for et par uger siden, og det er kval.
    LaCie er udemærket, men der betaler du mere for design og mærke, end for ydeevne smiley

• #7   21. jul 2011 WD er god nok. men du kan kun ha to af dem til pcen af gange, mega nitten, nu når man har yo smiley

• #8   21. jul 2011 Så vidt jeg ved så er det WD harddiske der sidder i den LaCie

• Ukendt Navn .
    Ukendt Navn . Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 52
    #9   21. jul 2011 dani h: hva fanden er det for noget bøvl at lukke ud? jeg har 6 WD diske i min computer lige nu? + en 2tB wd ekstern

• #10   21. jul 2011 michael A -> Den bliver det ikke smiley

Smurf1 . -> Jeg VED WD er kvalli, men ved du om LaCie er lort?

René V -> Det kunne meget muligt være præcis samme disk som sidder i LaCie, eller endda en bedre disk?

Claus L -> Eftersom du snakker ydeevne, ved du vel hvilken disk der sidder i LaCie?

dani H -> Du kan sagtens ha mere end 2 diske..

Jaob . -> Noget du ved med sikkerhed?

OBS !
    1. Nogen der ved hvor mange MB. Cache de forskellige har? (Nok 16 eller 32).
    2. Nogen der ved hvilken disk der sidder i den LaCie?

• #11   21. jul 2011 Jeg ville tage denne
    (link fjernet)

prisen er det samme men det er både en nyere disk samt hurtigere

Men Ralf når du nu allerede ved hvilken en du vil ha hvorfor så lave en post ?

du hakker folk ned der prøver at hjælpe ??

jeg ville personligt aldrig vælge lacie grundet at de ikke vil ud med hvilke diske der er i samt den er næsten 3 år gammel ?

WD det ved man er Kvali og det er vel lidt det det hele handler om
    når man skal bruge det som lager

men personligt ville jeg sige at du skal se fremad ikke bagud

• #12   21. jul 2011 Nej Ralf det ved jeg ikke, fordi de ikke vil oplyse om det .
    Men jeg har selv haft LaCie, og jeg syntes den var langsom, og har en WD nu, og der er forskel.

• #13   21. jul 2011 Kim A -> Har kun USB3 i den stationære, og det er ikke der jeg skal bruge disken smiley (Ved godt den er bagudkompatibel).

Ved jo ikke hvilken disk jeg vil tage, ellers ville jeg ikke oprette posten?

Hakker bestemt ikke ned på folk, det ser jeg gerne et eksempel på?

WD vil da heller ikke ud med noget info overhovedet om hvilken disk der sidder i deres?

3 år gammel, det er WD disken vel også?

Du skriver WD er kvalli, og det er jeg 100% klar over.
    - Men LaCie kan nemt indeholde nøjagtig samme disk, eller måske en bedre?

Derfor ville jeg høre om nogen vidste hvilken disk der sidder i den LaCie?
    - Eller for den sags skyld i WD disken?

• #14   21. jul 2011 der sidder en WD i WD ekstern .
    Western Digital laver deres egen harddiske.

• #15   21. jul 2011 Claus L -> Sikker på de ikke bruger samsung diske? smiley
    - Selvfølgelig sidder der en WD disk i den..

Men har den 8, 16, 32, eller 64 Mb buffer?
    Kører den 5400, 5900, eller 7200 Rpm.?
    Hvilken model sidder i den?
    - Det er altafgørende når det kommer til hastighed, og holdbarhed..

• #16   21. jul 2011 well, af hva jeg kan huske så er alle WD's 2TB diske med 64mb buffer .
    og så er jeg næsten sikker på det er 5900 Rpm, er ikke sikker på dens Rpm, men vil mene det var det ^^

• #17   21. jul 2011 (link fjernet)
    Den kører 32 MB. smiley

• #18   21. jul 2011 fair nok, der er 3 ud af 10 af deres 2tb der kører 32 mb smiley

• #19   21. jul 2011 Det er de gamle diske, som de vil få svært ved at få solgt som interne diske, men nemt ved at få solgt i deres eksterne, eftersom der ingen info er på dem.. smiley

Derfor spørg jeg om der er nogen der ved hvilke diske der sidder i disse modeller?

• #20   21. jul 2011 Jeg har en ide til dig så .
    Du køber en box til eksterne harddiske, så køber du selve harddisken ved siden af, så er du slet ikke i tvivl hvad der sidder i smiley

• #21   21. jul 2011 Det er bare for dyrt smiley

• #22   22. jul 2011 så lad mig se det på en anden måde jeg kan ikk og min ene ven kan heller ikk.

• #24   22. jul 2011 dani H -> Højreklik på "Computer", tryk på Administrer, vælg "Lager", Diskhåndtering, og aktiver så alle de diske du vil have sat til. smiley

Kommentér på:
Hvilken af disse harddiske?

Annonce