{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny smartphone men hvilken
  • Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #1   22. jul 2011 Xperia Arc er en fin mobil efter min mening. Den kan det hele, ser godt ud og ligger godt i hånden.

• #2   22. jul 2011 Samsung Galaxy S2

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #3   22. jul 2011 hva med LG Optimus 3D

og gerne en mobil der kan fifles lidt med så der kan hentes gratis apps. ligesom jailbreak

• #4   22. jul 2011 Prøv den der LG 3D...den skulle være wicked awesome

• #5   22. jul 2011 Vent med at købe en 3d telefon§!!! det er den første telefon med 3D og derfor vil der ikke være det helt stor udvalg af apps og der vil helt sikkert også være millioner af fejl

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 34
    #6   22. jul 2011 Jeg har LG Optimus 3D og man kan da finde præcis de samme apps som til alle andre android telefoner. Der er endda en del filmklip i 3D på den når man køber den og 3 forskellige 3D spil på den. og så er den væsentlig hurtigere end andre smartphones på markedet. Tager nogle mega fede 3D billeder smiley

• #7   22. jul 2011 jannik G hvorfor så købe en telefon som koster mere når man ikke kan bruge 3D effekten på appsnde

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #8   22. jul 2011 hvof ikke htc,

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #9   22. jul 2011 tom a har haft så mange htc mobiler og sys aldrig de lever op til mine forventninger overovedet smiley

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

#10   22. jul 2011 Magnus J : Fordi telefonen i sig selv er hurtigere og har nogle små fede funktioner som de andre ikke har. At man så kan filme i 3D og tage billeder i 3D er jo bare ekstra fedt. Android makred kommer jo ikke i 3D.

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

#11   22. jul 2011 Og man kan se videoer i 3D fra Youtube og uploade sine egne optagede videoer til Youtube i 3D smiley

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #12   22. jul 2011 Prøv en Galaxy S2.. Den er lidt for stor til min smag, men bortset fra det, så er den rigtig fed.

• #13   22. jul 2011 film og billeder i 3d uhhhh.. men du har kun 1-2 venner som kan se dem..! og der er ikke magen som ser 3D på ytube, og nej android marked er ikke i 3D i nu... men det kommer på et tidspunkt og det er derfor at det er dumt at betale for noget som du ikke kan bruge..

• Jannik G
    Jannik G Tilmeldt:
    apr 2007

#14   22. jul 2011 Nej android marked kommer ikke i 3D. Men man kan også bruge den som en 3D afspiller og sætte den til et 3D tv og se det der smiley Man syntes man ikke om 3D og er ligeglad med en hurtig telefon ja så er der jo ingen grund til at vælge den smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #15   22. jul 2011 LG har store problemer med deres software, derfor har TDC også tilbudt at alle der har haft deres Optimus X2 til reparation en gang, kan få pengene tilbage, hvis de stadig oplever at de genstarter eller går i sort.

Hvis jeg skulle have en Android telefon, så blev det nok Sony Ericsson Xperia Arc, eller måske Xperia Neo, der er også nogle nye på vej, men Arc er indtil videre den der ser mest tiltalende ud.

Jeg har selv en Nokia N8, og den er dejligt stabil, og med gratis GPS var det ekstremt nemt da vi var på ferie og finde rundt (man henter hele kortet via pc hjemmefra, så er der ingen datatrafik overhovet).
    Men den er selvfølgelig kun med Symbian, og der er begrænset med Apps, men personligt så har telefonen i forvejen det jeg skal bruge, så der er ikke brug for det.
    De eneste apps jeg bruger jævnligt, er faktisk dem som Nokia selv har sendt ud til telefonen.

• #16   22. jul 2011 jannik... det er et spørgsmål om tid... og jo det kommer i 3d men ikke nu og her... det tager lang tid at tilpasse ting til 3D.. og hvem vil se film på en skærm som ikker er mere end 4,3"

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#17   22. jul 2011 3D er fedt lige nu, det var det også for 20 år siden, vi må se om det slår rigtigt igennem denne gang.
    Jeg ville ikke betale ekstra for at få det nu, det er ganske simpelt for begrænset det man kan bruge det til.

• #18   22. jul 2011 kan ikke være mere enig Brian D ! men 3D er kommet for at blive det er 100% vi har teknologien og prisen er på et plan hvor alle kan købe det.

• #19   22. jul 2011 men vi skal nok vente 1-2 år i nu får det bliver 100% brugbart

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#20   22. jul 2011 magnus J >> Om det er kommet for at blive, det kommer lidt an på hvor meget det vinder indpas, jeg kender faktisk ingen der foretrækker at se film i 3D når de er i biografen. Men nu må vi se.

Største problem er stadig os der bruger briller, det er så forbandet besværligt med de 3D briller der er idag.

• Glen B
    Glen B Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 80
    #21   22. jul 2011 Samsung Galaxy S2.. Har selv lige købt den.. Den er ALT for awesome.. Tjek anmeldelserne ud på mobilsiden.dk

Kommentér på:
ny smartphone men hvilken

Annonce