Ny Smartphone, men hvilken? {{forumTopicSubject}}
Hej BaBoom
Da min gamle HTC Wildfire er ved, at være godt og gundigt slidt efter 2 års brug.
Vil jeg nu gerne have mig en ny..
Mit mobil budget er på omkring 2000kr, da jeg har andre og mere fornuftige ting og bruge mine penge på!
Jeg er overhovedet ingen hardcore nørd som skal have det nyeste hele tiden, jeg bruger næsten aldrig Apps osv...
Jeg har disse krav;
-Den skal ikke gå i stykker pga. nogle små slag! - Altså jeg passer somregl utroligt godt på mine ting, men er meget aktiv i min hverdag. (Arbejder som mekanikker)
-Den skal holde så længe som muligt.. (Gider ikke, at den er færdig efter 1 års brug)
Jeg har selv kigget på følgene;
Nokia N8
Nokia Lumia 610
Nokia Lumia 710
HTC Radar
HTC Desire S
Og Samsungs Gallaxy 1 S
Skriv, hvad i ville vælge og gerne hvorfor
Mvh.
AHJ
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 854
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.328
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 17
Bryder mig ikke om den...
Martin J
Skal ikke aldrig have en brugt telefon.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
Utrolig billig og holdbar mobil
jan 2007
jan 2012
Det er et princip, folk bliver tit snydt indenfor det område.
Hvis jeg ville bruge 6.000kr på en Iphone havde jeg købt sådan en, uden at tøve.
Men nu ligger landet sådan, at jeg hellere vil bruge penge på motoriserede ting, men det forstår sådan en som dig vel ikke..
jan 2007
Men nu er det heller ikke et problem for mig, behøver ikke spare på mobiltelefon for at få råd til andre ting.
jan 2012
Jeg gider bare ikke give mere end 2.000kr for en ting, som jeg stort set aldrig bruger.
Jeg bruger den kun, hvis jeg har nogle annoncer på nettet eller, hvis nogen skal have fat i mig ang. arbejdet.
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 70
jan 2012
Lyder godt
Dennis
Min lillebror har en Wildfire S, og jeg skal jo selvfølgelig have en bedre mobil end ham.
Ny Smartphone, men hvilken?