{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OS X Lion up-to-date
  • #1   28. jul 2011 når du instaler skifter den bare fra snow lepord til lion og alle dine programmer osv bliver som før det er kun når du laver en clean instal at alt forsvinder

  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #2   28. jul 2011 oki, takker smiley

  • #3   28. jul 2011 det kan iøvrigt anbefales lige at slå koldt vand i blodet mht. at opdatere! Der er et par start bugs man lige skal leve med til at den første update med rettelser udkommer (den skulle være på vej)!
    Det er hovedsageligt kompabilitetsproblemer jeg kender til - ved at Ableton Live ikke vil køre under Lion og at VLC player havde lidt problemer med at afvikle digitale lydspor via HDMI.

    Derudover virker det fantastisk, og jeg er allerede blevet meget glad for at køre med det smiley


  • #4   28. jul 2011 Ja der er inge tvivl om at Lion er en rigtig god opdatering, men som Rasmus skriver så har det sine problemer med kompabilitet med nogen programmer, jeg kan f.eks ikke installerer maya2012 på min imac, den laver en installations fejl, og på min macbook hvor det var installeret inden jeg opdaterede til Lion, kommer den med fejl efter et stykke tid eller også crasher det bare, og det er langt fra det eneste program som lave de numre .

    Derud over har jeg via NovaBench set at der er et lille performance drop i mit skift fra snow leopard til Lion.
    Jeg har også oplevet flere gange at jeg næsten ikke har mere ram ledig selvom jeg har lukket alle programmer på nær safari og finder, jeg har 4 gb ram i min imac og den har flere gange været under 1 gb ram ledig så jeg er nød til at genstarte ellers laggede den når bare jeg ville åbne en folder.

    Så set i bakspejlet skulle man nok have ventet med at opdatere, fordi jeg bruger bla. maya2012, cinema4d (som opfører sig som maya) en del og kan faktisk ikke bruge de programmer lige pt. med mindre jeg vil downgrade til snow leopard igen.

    Så et godt råd, hvis der er nogen programmer som man bruger meget og man "ikke kan undværer" så tjek lige google eller producentens hjemmeside og se om der er nogen problemer under mac os x Lion inden man opdaterer.


Kommentér på:
OS X Lion up-to-date

Annonce