837 visninger
|
Oprettet:
Just Me ?
Hjælpe-administrator
22. jul 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
22. jul 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
OS X Lion up-to-date {{forumTopicSubject}}
Hey
jeg har lige fået hentet mit lion up-to-date, men når jeg installer den, vil den så fjerne alt på min mac? eller opdater den bare min Snow til Lion?? så jeg ikke skal til at installer alt igen??
Kan ikke lige finde noget om det på nettet nemlig
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 90 Svar: 277
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 216
Det er hovedsageligt kompabilitetsproblemer jeg kender til - ved at Ableton Live ikke vil køre under Lion og at VLC player havde lidt problemer med at afvikle digitale lydspor via HDMI.
Derudover virker det fantastisk, og jeg er allerede blevet meget glad for at køre med det
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 62
Derud over har jeg via NovaBench set at der er et lille performance drop i mit skift fra snow leopard til Lion.
Jeg har også oplevet flere gange at jeg næsten ikke har mere ram ledig selvom jeg har lukket alle programmer på nær safari og finder, jeg har 4 gb ram i min imac og den har flere gange været under 1 gb ram ledig så jeg er nød til at genstarte ellers laggede den når bare jeg ville åbne en folder.
Så set i bakspejlet skulle man nok have ventet med at opdatere, fordi jeg bruger bla. maya2012, cinema4d (som opfører sig som maya) en del og kan faktisk ikke bruge de programmer lige pt. med mindre jeg vil downgrade til snow leopard igen.
Så et godt råd, hvis der er nogen programmer som man bruger meget og man "ikke kan undværer" så tjek lige google eller producentens hjemmeside og se om der er nogen problemer under mac os x Lion inden man opdaterer.
OS X Lion up-to-date