1.083 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Iphone 5/4s - lanceingsdato? Iphone 5/4s - lanceingsdato?

Hej BB.
Jeg går og venter på Iphone 5/4s kommer, da det er den næste telefon jeg har tænkt mig at købe. Er der nogle der ved sådan cirka hvornår den udkommer i DK? - har hørt noget omking september, men kan det nu også passe?

Så ville jeg også lige hører om den nye Iphone kommer til at koste det som dne nuværende Iphone 4 gør?.

Er der desuden nogle de ved om der sker betydelige store ændringer hardwaremæssigt i den nye iphone?

Mvh. Elias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 5/4s - lanceingsdato?
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #1   2. aug 2011 Det siges (ergo rygte) at den kommer til oktober. Så går der noget tid før den kommer i butikkerne i usa, og derefter går der så en måned. Så det bliver sikkert op til jul...

• #2   2. aug 2011 Syro S: Hvis de havde fulgt deres cyklus havde de vel lanceret den til WWDC, ligesom Iphone 3, 3gs og 4 smiley

AssViolater: Så hvornår tror du vi får den at se? - altså lanceringsdatoen smiley

• #5   2. aug 2011 Iphone 3, 3gs og 4 har de sidste 3 år blevet lanceet på WWDC i SF. Det har de ikke gjordt i år. Derfor har de brudt det du kalder en cyklus, som nok nærmere betegnet er en gentagende begivenhed, som finder sted samme sted hvert år , og ikke en cyklus! smiley

• #6   2. aug 2011 Apple har lige pt problemer med at den bliver for varm.. så der kan godt komme ventetid på... men ellers skulle den være i de danske butikker til nytår smiley

• #7   2. aug 2011 Seriøst hvad er det folk ikke har fattet? smiley
    Lav lidt research, eller prøc apple.com

De LANCERER iOS 5, I STEDET FOR EN NY IPHONE, DA IPHONE 4'eren FØLGER FINT MED KONKURRENTERNE TIL DAGS DATO!

Finito! Længere er den ikke. Rygterne om iPhone 5 er fake.. Eventuelt kunne i se World Wide Developer Confrence, og høre Steve Jobs sige det selv smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#8   2. aug 2011 Krelle1911 Silly you.

• #9   2. aug 2011 Krelle1911 . - Endelig en der ved hvad han snakker om.. Men du snakker til døve øre, for folk herinde kender åbenbart altid en der kender en der kender en der lige ved lidt mere om det end Steve Jobs smiley

Men det er da sjov læsestuff, hver iphone er blevet bekendt gjordt i Apples pressemøde i juni, lige fra 2g og op, der blev IKKE snakket om iphone 5 /4g i år!!
    De er præsist som der bliver sagt, de har ingen grund til at komme med et helt nyt projekt da 4'ern stadigvæk kan følge med hvad konkurrenterne udsender. Det ik ligefrem gratis for apple at udsendt nye produkter og de har ik tjent nok hjem endnu på 4'ern smiley

• #10   2. aug 2011 Har fået af vide at pga af noget krise osv kan den nye iPhone ikke blive produceret(altså lavet i fysisk form) og bliver forsinket

Det kommer fra en som til dagligt arbejder med sådanne ting..
    Men slf. Han kan også havet fået hørt forkert..

Men så vidt jeg husker er det frabrikken som er i krise pga oversvømmelse osv så hardwaren Ikke kan komme til live...

• #11   2. aug 2011 Den anden vinkel til det er vel, at HVIS Apple ikke arbejder på en 5'er til efterår/vinter, ville de så ikke melde det ud, nu hvor rygterne er så dominerende som de er?

De må alt andet lige have et faldene salg af iPhone 4, når folk forventer at en 5'er er lige på trapperne. Så hvorfor ikke melde ud, hvis de ikke arbejder på at få 5'eren ud istedet for at finde sig i skuffede købere OG faldende salg?

• #12   2. aug 2011 Synes også jeg har hørt noget som Nicki siger at den fabrik de bliver lavet på er der de har haft oversvømmelse og med det kraftværk og det der.. Så om det bliver udskudt bliver spændende at se.. smiley

• #13   2. aug 2011 http://www.mobilsiden.dk/nyheder/iphone-5-kommer-den-5-september,lid.16363/ Dato´er og flere Info´s om den kommende Iphone

• #14   2. aug 2011 Hø hø finder lige nogen popcorn !

Sikke dog kloge folk her er wha? Nogen ved det, andre har hørt noget, en kender en hvis onkel der kender en andens fætter der har hørt noget.

SUMMA er jo at folk jo bare sidder og gætter !

• #15   2. aug 2011 I virkeligheden er der jo ingen der ved noget. Men ud fra WWDC kommer der ikke nogen iPhone 5, men tvært imod en sprit ny udgave af iOS, ligesom de lige har lanceret Mac OSX Lion.

Who knows? smiley

• #16   2. aug 2011 Kan godt være Steve Jobs sagde på konferencen at der ikke kom en 5'er foreløbig. Men hvis de så alligevel lancere den her til efteråret, så vil medierne skrive en masse "Aha, men han sagde.." artikler = masser af omtale. Tror At de har kørt det sådan da de alligevel ikke kunne fremvise en ny, men at den nye er meget længere i støbeskeen.. Dog tvivler jeg på september allerede.

Dog vil jeg nu sige at Iphone 4 har en del mangler efterhånden, i forhold til de nye telefoner fra konkurrenterne.

• #17   2. aug 2011 Smurf1.

Hvad er det 4'eren mangler?

Den mangler INTET hardwaremæssigt, ergo er der ingen grund fra apples side til at opgradere.
    Det eneste den mangler er softwareudvidelser, og de kommer allesammen i iOS 5. smiley

Anyway, tror jeg laver en backoff i den her diskussion. Det er meget sjovere at læse folks teorier som er bygget på vandrehistorier og ikke facts!

- Apropos leaks af billeder af en "måske" iPhone 5, så giver jeg ikke en skid for det så længe det er ekstrabladet, eller hvilken som helst anden dansk medie.
    Den dag det står på noget amerikansk, så kan i være sikker. Og for at være helt ærlig, er det ikke ret uddybende facts ekstrabladet bygger sine korte historier på.
    Tænk på ekstrabladets marketing, omtale sælger aviser. smiley
    De skriver hvad der passer dem.

• #19   2. aug 2011 Nope. Jeg siger bare, hvad Jobs hamselv sagde på WWDC smiley

• #20   2. aug 2011 Simon H, jeg kan kun grine af dig smiley

• #22   2. aug 2011 Malou F >> Jeg havde ikke lige set de havde hentet det fra 9to5mac. Min fejl smiley

Men stadigvæk, så ændrer vandrehistorier ikke på min holdning. Om ikke andet, så er jeg sgu rimelig ligeglad. Hvis 5'eren kommer imorgen, tager jeg ind og køber den imorgen. Kommer den om et halv år, så køber jeg den om et halv år. Kommer den slet ikke, så beholder jeg bare min 4'er smiley

• #24   2. aug 2011 Christian L >> det var jo heldigt. smiley

Malou F >> Korrekt, men husker du så hvor længe der gik, fra leak af iPhone 4'eren, til Apple tilstod det? Der gik under en uge. Det er jo ikke ligefrem tilfældet her. smiley

• #25   2. aug 2011 Christian L >> Igen har du ret. Han har ikke ordret sagt der ikke kommer en ny iPhone. Tvært imod siger han at Apple er så langt forud for konkurrenterne, at de ikke behøver lancere noget nyt. Hele konceptet "Back to the mac" bare som eksempel, bygger også på at det er softwaren der tæller. Og det siger han ordret om iPhone, hvor efter han viser os iOS 5. smiley

• #26   2. aug 2011 Malou >> Ja det sgu nok derfor. De holder ferie hos apple smiley

- Men denne diskussion behøver ikke været et personangreb frem og tilbage, for vi har alle hver vores holdning som er bygget på hvor godt vi er informeret. Men det er da spændende om der kommer en ny iPhone. smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#27   2. aug 2011 Det kan godt være jeg har sovet (Og åbenbart verdens pressen også) Men du må da gerne finde nogle quotes fra Steve omkring at der ingen iPhone kommer.

• #28   2. aug 2011 Jeg tror apple er på ferie.. de har brugt 3 måneder på at fixe min iPhone smiley Og så er de dumme nok til at den bliver væk inde på værkstedet.. smiley

• #29   2. aug 2011 Malou F >> Det var heller ikke dig jeg mente. Det var de andre, som ikke kan finde ud af at føre en diskussion uden det ender i kage..

- Bliv ved med det, jeg skal satme heller aldrig have en HTC eller noget af det andet crab ind af døren her.

AssCViolater >> Kan du ikke selv finde link på apples side til WWDC 11' og så se det? Jeg orker ikke diskutere med dig smiley

• #30   2. aug 2011 Magnus >> haha smiley
    Men næste gang, så køb stumperne i kina, og lav den selv. Det er møg billigere (med mindre du selvfølgelig havde garanti på den)

• #31   2. aug 2011 Jeg skulle ikke betale en øre.. har dog stadig fortrudt jeg sendte den ind.. hellere betale end vente 3 måneder.. godt min iPad kan underholde mig imens..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#32   2. aug 2011 Nej da, Jeg har set det. Der sagde de intet om en ny iPhone.
    Men siden du fabler om facts og research så burde du da kunne komme med lidt mere end "Jeg orker ikke at diskutere med dig" :)??

• #33   2. aug 2011 AssViolater, det du sidder og siger, er det jeg har sagt hele tiden. I WWDC er der intet om en ny iPhone, men der er massere hvor Jobs fortæller det til dags dato er softwaren der gør forskellen, og at de derfor har udviklet iOS 5. smiley

• #34   2. aug 2011 Jeg køber først ny iPhone når de går tilbage til 2-3g-3gs designet.. jeg kan ikke fordrage 4'erens design.. Derfor har jeg stadig min 3gs.. smiley

• #35   2. aug 2011 Magnus >> 3G/3GS'eren lå også meget bedere i hånden når man skrev, det må jeg give dig ret i. smiley

• #36   2. aug 2011 .

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #37   2. aug 2011 iPhone 5 er i sig selv stadig blot et rygte. Om Apple laver en opfølger til de tidligere iPhones, og om de vælger at kalde den "iPhone 5" ved kun Apple, men hvis man kigger lidt på Apples historik, tyder en del på, at en iPhone 5 snart er på trapperne:

De sidste år er apples keynote-præsentation konsekvent blevet fulgt op af en iPhone-lancering umiddelbart efterfølgende. Dette års keynote-præsentation fandt sted d. 6. juni, men den var ganske overraskende helt uden hardware-annoncering, hvilket betyder, at en iPhone 5 nok ikke lanceres i løbet af sommeren.

Nu tyder en del derimod på, at iPhone 5 først lanceres engang i september. Dette skyldes, ifølge Appleinsider.com, problemer med komponentleverancer forårsaget af jordskælvet og tsunamien i Japan.

En kinesisk teleanalytiker har angiveligt kilder blandt Apples komponentleverandører og citeres på Appleinsider.com for oplysninger, der peger i retning af, at næste iPhone sættes i produktion midt i september, og dette rygtet er senest blevet bakket op af en analytiker fra Morgan Stanley. Disse rygter stemmer meget godt overens med Apples historik. Der er nemlig typisk gået omkring tre måneder fra præsentationen af et nyt styresystem til lanceringen af en ny iPhone, og da iOS 5 blev præsenteret 6. juni, er september et godt bud på en iPhone 5 lancering.

Danmark har de sidste år været i anden bølge af lande (efter USA), når det handler om lanceringen af Apples produkter, og iPad 2 kom til Danmark ca. 14 dage efter den amerikanske lancering. Så måske får vi en iPhone 5 at se i 3's butikker i slutningen af september. Dog er der i øjeblikket en del rygter, der peger i retning af, at den næste iPhone slet ikke bliver iPhone 5, men derimod en opgraderet version af iPhone 4.

INGEN VED DET, ALLE SNAKKER OM DET!! Super godt markedsføringsstrategi smiley

• #38   2. aug 2011 Det plejer jo at være Juni/august de lancere iPhones.
    Men iår er det VIDST nok til september det blir. Men slet ikk sikkert der kommer en til DK før næste år

• #39   2. aug 2011 min far siger at apple har bestilt dem.. om det passer ved jeg ikke smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#40   2. aug 2011 Krelle1911 . Nej nu syntes jeg lige vi skal blive enige om hvad du skrev søde ven.

Seriøst hvad er det folk ikke har fattet? smiley
    Lav lidt <b>research</b>, eller prøc apple.com

De LANCERER iOS 5, <b>I STEDET</b> FOR EN NY IPHONE, DA IPHONE 4'eren FØLGER FINT MED KONKURRENTERNE TIL DAGS DATO!

Finito! Længere er den ikke. Rygterne om iPhone 5 er fake.. Eventuelt kunne i se World Wide Developer Confrence, <b>og høre Steve Jobs sige det selv :)</b>

"I stedet" ergo siger du at de ikke kommer med en ny iPhone, en information du har fået WWDC.

Så ingen grund til at spille så hellig og klog.
    Og hvad er "falske rygter" overhovedet -.-'

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Kommentér på:
Iphone 5/4s - lanceingsdato?

Annonce