1.083 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
37 Svar
Iphone 5/4s - lanceingsdato? Iphone 5/4s - lanceingsdato?
Hej BB.
Jeg går og venter på Iphone 5/4s kommer, da det er den næste telefon jeg har tænkt mig at købe. Er der nogle der ved sådan cirka hvornår den udkommer i DK? - har hørt noget omking september, men kan det nu også passe?
Så ville jeg også lige hører om den nye Iphone kommer til at koste det som dne nuværende Iphone 4 gør?.
Er der desuden nogle de ved om der sker betydelige store ændringer hardwaremæssigt i den nye iphone?
Mvh. Elias
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 165 Svar: 845
AssViolater: Så hvornår tror du vi får den at se? - altså lanceringsdatoen
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 65 Svar: 334
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 165 Svar: 845
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 596
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 793
Lav lidt research, eller prøc apple.com
De LANCERER iOS 5, I STEDET FOR EN NY IPHONE, DA IPHONE 4'eren FØLGER FINT MED KONKURRENTERNE TIL DAGS DATO!
Finito! Længere er den ikke. Rygterne om iPhone 5 er fake.. Eventuelt kunne i se World Wide Developer Confrence, og høre Steve Jobs sige det selv
feb 2007
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 112 Svar: 1.241
Men det er da sjov læsestuff, hver iphone er blevet bekendt gjordt i Apples pressemøde i juni, lige fra 2g og op, der blev IKKE snakket om iphone 5 /4g i år!!
De er præsist som der bliver sagt, de har ingen grund til at komme med et helt nyt projekt da 4'ern stadigvæk kan følge med hvad konkurrenterne udsender. Det ik ligefrem gratis for apple at udsendt nye produkter og de har ik tjent nok hjem endnu på 4'ern
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 334
Det kommer fra en som til dagligt arbejder med sådanne ting..
Men slf. Han kan også havet fået hørt forkert..
Men så vidt jeg husker er det frabrikken som er i krise pga oversvømmelse osv så hardwaren Ikke kan komme til live...
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 68
De må alt andet lige have et faldene salg af iPhone 4, når folk forventer at en 5'er er lige på trapperne. Så hvorfor ikke melde ud, hvis de ikke arbejder på at få 5'eren ud istedet for at finde sig i skuffede købere OG faldende salg?
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 702
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 340
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
Sikke dog kloge folk her er wha? Nogen ved det, andre har hørt noget, en kender en hvis onkel der kender en andens fætter der har hørt noget.
SUMMA er jo at folk jo bare sidder og gætter !
dec 2007
Who knows?
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 830
Dog vil jeg nu sige at Iphone 4 har en del mangler efterhånden, i forhold til de nye telefoner fra konkurrenterne.
dec 2007
Hvad er det 4'eren mangler?
Den mangler INTET hardwaremæssigt, ergo er der ingen grund fra apples side til at opgradere.
Det eneste den mangler er softwareudvidelser, og de kommer allesammen i iOS 5.
Anyway, tror jeg laver en backoff i den her diskussion. Det er meget sjovere at læse folks teorier som er bygget på vandrehistorier og ikke facts!
- Apropos leaks af billeder af en "måske" iPhone 5, så giver jeg ikke en skid for det så længe det er ekstrabladet, eller hvilken som helst anden dansk medie.
Den dag det står på noget amerikansk, så kan i være sikker. Og for at være helt ærlig, er det ikke ret uddybende facts ekstrabladet bygger sine korte historier på.
Tænk på ekstrabladets marketing, omtale sælger aviser.
De skriver hvad der passer dem.
dec 2007
dec 2007
dec 2007
Men stadigvæk, så ændrer vandrehistorier ikke på min holdning. Om ikke andet, så er jeg sgu rimelig ligeglad. Hvis 5'eren kommer imorgen, tager jeg ind og køber den imorgen. Kommer den om et halv år, så køber jeg den om et halv år. Kommer den slet ikke, så beholder jeg bare min 4'er
dec 2007
Malou F >> Korrekt, men husker du så hvor længe der gik, fra leak af iPhone 4'eren, til Apple tilstod det? Der gik under en uge. Det er jo ikke ligefrem tilfældet her.
dec 2007
dec 2007
- Men denne diskussion behøver ikke været et personangreb frem og tilbage, for vi har alle hver vores holdning som er bygget på hvor godt vi er informeret. Men det er da spændende om der kommer en ny iPhone.
feb 2007
aug 2009
dec 2007
- Bliv ved med det, jeg skal satme heller aldrig have en HTC eller noget af det andet crab ind af døren her.
AssCViolater >> Kan du ikke selv finde link på apples side til WWDC 11' og så se det? Jeg orker ikke diskutere med dig
dec 2007
Men næste gang, så køb stumperne i kina, og lav den selv. Det er møg billigere (med mindre du selvfølgelig havde garanti på den)
aug 2009
feb 2007
Men siden du fabler om facts og research så burde du da kunne komme med lidt mere end "Jeg orker ikke at diskutere med dig" :)??
dec 2007
aug 2009
dec 2007
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 340
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
De sidste år er apples keynote-præsentation konsekvent blevet fulgt op af en iPhone-lancering umiddelbart efterfølgende. Dette års keynote-præsentation fandt sted d. 6. juni, men den var ganske overraskende helt uden hardware-annoncering, hvilket betyder, at en iPhone 5 nok ikke lanceres i løbet af sommeren.
Nu tyder en del derimod på, at iPhone 5 først lanceres engang i september. Dette skyldes, ifølge Appleinsider.com, problemer med komponentleverancer forårsaget af jordskælvet og tsunamien i Japan.
En kinesisk teleanalytiker har angiveligt kilder blandt Apples komponentleverandører og citeres på Appleinsider.com for oplysninger, der peger i retning af, at næste iPhone sættes i produktion midt i september, og dette rygtet er senest blevet bakket op af en analytiker fra Morgan Stanley. Disse rygter stemmer meget godt overens med Apples historik. Der er nemlig typisk gået omkring tre måneder fra præsentationen af et nyt styresystem til lanceringen af en ny iPhone, og da iOS 5 blev præsenteret 6. juni, er september et godt bud på en iPhone 5 lancering.
Danmark har de sidste år været i anden bølge af lande (efter USA), når det handler om lanceringen af Apples produkter, og iPad 2 kom til Danmark ca. 14 dage efter den amerikanske lancering. Så måske får vi en iPhone 5 at se i 3's butikker i slutningen af september. Dog er der i øjeblikket en del rygter, der peger i retning af, at den næste iPhone slet ikke bliver iPhone 5, men derimod en opgraderet version af iPhone 4.
INGEN VED DET, ALLE SNAKKER OM DET!! Super godt markedsføringsstrategi
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.784
Men iår er det VIDST nok til september det blir. Men slet ikk sikkert der kommer en til DK før næste år
aug 2009
feb 2007
Seriøst hvad er det folk ikke har fattet?
Lav lidt <b>research</b>, eller prøc apple.com
De LANCERER iOS 5, <b>I STEDET</b> FOR EN NY IPHONE, DA IPHONE 4'eren FØLGER FINT MED KONKURRENTERNE TIL DAGS DATO!
Finito! Længere er den ikke. Rygterne om iPhone 5 er fake.. Eventuelt kunne i se World Wide Developer Confrence, <b>og høre Steve Jobs sige det selv :)</b>
"I stedet" ergo siger du at de ikke kommer med en ny iPhone, en information du har fået WWDC.
Så ingen grund til at spille så hellig og klog.
Og hvad er "falske rygter" overhovedet -.-'
feb 2007
Iphone 5/4s - lanceingsdato?