{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Iphone 4s VS"
Iphone 4 vs 4s
Hvad er forskellen og er det noget man lægger mærke til??
Skrevet af: Ta´ mig - Jeg er billig :) - 12. okt 2012
iPhone - 4 vs 4s ?
er 4s'eren det mere værd ?
Skrevet af: DIMMOR ! - 14. feb 2012

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4s VS 5 :)
  • #2   30. jan 2013 jeg havde en 4's før, og jeg er rigtig glad for mig skift til 5'erne da den udkom, den bare det lige det lækre at holde ved og synes ikke den er så sart som alt det glas som er på 4s'eren.
    Og så har man jo mulighed for 4G (LTE) ved en Iphone 5


  • #3   30. jan 2013 Har hørt at der er nogle der har oplevet at den 'Bøjer' og bliver skæv? + nogle har oplevet skærm fejl eller sådan noget? Det var bare det... Det her bliver mit første apple produkt, og har ellers kørt android. Så vil gerne være så sikker på mit valg af iphone som muligt! smiley

  • #5   30. jan 2013 Har ikke haft en 4 eller anden iphone før. Er 5'eren irriterende stor, eller er den bare naiiiiz? smiley

  • #6   30. jan 2013 5'eren er jo kun 5 mm længere eller sådan noget, det bemærker du slet ikke .. isæt ikke når du ikke har haft iphone 5.

  • #7   30. jan 2013 Hvad gør man så hvis skærmen bøjer på et tidspunkt? Går man så bare ned til Fona, (der jeg køber den) og siger det? Er lidt newb..

  • #9   30. jan 2013 Okay, jamen ifølge jeres meninger og mine egne, bliver det nok 5'eren.. i Sort tror jeg smiley

  • #11   30. jan 2013 den sorte ser bare mere fiz ud smiley

  • #12   30. jan 2013 Det er lige meget hvilken du vælger, men hvis du har pengene og gider at betale så tag 5'eren.

    Tag den hvide.. jeg købte den sorte, også selvom jeg vidste den ville få "hvide mærker", men den sorte er bare federe!
    Dog ville jeg lige sige at jeg ikke følte noget "WOW" da jeg stod med den i hånden første gang.. Det er ikke en overdrevet vild telefon, men den er god og jeg er enormt glad for min smiley


  • #13   30. jan 2013 Jeg kan ikke mærke den store forskel på hastigheden fra min 4s til min 5'er, den eneste grund til jeg skiftede var pga. min 4s havde fået vand så kameraet døde smiley

    Den eneste virkelig irriterende ting ved min iPhone 5, er at den sorte aluminiums ramme der er hele vejen rundt om mobilen, ikke er gennemfarvet.. Så når den får ridser er det meget tydeligt at se.. Men ved ikke om den hvide model har samme problem smiley
    Men personligt er jeg lidt ligeglad om man kan se det eller ej, det er bare en mobil der skal bruges, den kan holde til at blive tæsket smiley


  • #14   30. jan 2013 Hvis du køber en iphone 5 vil jeg også som Magnus anbefale dig at købe i hvid smiley den sorte bliver ridset i kanterne selv når den har cover!
    Men jeg har aldrig haft en 4s'er men ja hvis du har pengene så køb en 5'er. Den er super lækker at ha' i hånden smiley og så er den hurtig hehe


  • #15   30. jan 2013 Overvurderet, fesen og skarp kantet.... Elendig at have i hånden, og træls i lommen (ikke mindst fordi den ikke kan holde til at man sætter sog på drn)
    Havde der ikke stået Apple på den, var det noget som Harald Nyborg ville have svært ved at sælge smiley


  • #16   30. jan 2013 Enig Mik, men jeg er nu stadig glad for min.. Måske fordi jeg fik den billigt smiley

  • #17   30. jan 2013 er i tvivl maaan.. smiley

  • klaus h
    klaus h Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #18   1. feb 2013 Du må da ikke være i tvivl. Det kan da kun være iPhone 5!!! 4s er skrøbelig og 5éren er hurtigere og bedre, så kan du vælge mellem begge så tag den nyeste model altså 5. du kan læse om den på http://iphonecentral.dk og ved beskrivelse kan du læse og sammenligne de to

Kommentér på:
Iphone 4s VS 5 :)

Annonce