758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Morten  C
Morten C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Video Digitalt Video kamera HD format - gem dem? Video Digitalt Video kamera HD format - gem dem?

Hej derude. Jeg har et bisart problem. Jeg har købt et Sony Digital Video Kamera HD kvalitet som kan rumme 250 MB. Nå, hvad nu hvis det bliver stjålet? Så mister jeg 2 års video.... Ja, man kan overføre det til sin PC!! Hallo kvaliteten er ad h...... til og Ikke HD. KAN NOGEN DERUDE fortælle mig hvordan man kan gemme sine HD Video film på Blueray CD`er? Findes der et produkt som kan overspille HD Video fra Sony til en BlueRYA DISK?

Håber at høre fra Jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video Digitalt Video kamera HD format - gem dem?
  • #1   6. aug 2011 Er det bygget sådan, at hvis du sætter det til computeren så kommer kameraet op som en USB nøgle, som du så kan trække videoerne ud fra over på harddisken?

• #2   7. aug 2011 lolwut: hvis det var sådan, så ville det også være HD han fik smiley
    Så tror man sætter det til, også skal man overspille det... hmm lyder fail, men er næsten den eneste måde det kan blive elendig kvalitet.
    Ellers har du sat video kameraet til at gemme i en dårlig opløsning, det kan du nok ikke se hvis du kigger video'en på video kameraet, men når den kommer over på en støre skærm så ligner det lort.

Men lidt mere info om hvordan du overføre filmen til computeren, også hvad model er dit kamera ?

• #3   7. aug 2011 Det var også det der undrede mig. Har selv et Sony videokamera, dog ikke HD, men med harddisk, det dukker op som USB nøgle hvor man trækker videoerne ud. Så det kunne være hans var samme måde, men at han brugte noget Sony software til at overføre med som smadrede kvaliteten.

Kommentér på:
Video Digitalt Video kamera HD format - gem dem?

Annonce