Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt!!!!
  • #1   11. aug 2011 Jaa du kan ikke gøre en skid..

Hvad med du havde fået alle hans/hendes oplysninger inden du overførte penge????

• #2   11. aug 2011 christian har ret

• #3   11. aug 2011 har kun hans nr.

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 20
    #4   11. aug 2011 Du har vel forhåbentlig fået en adresse på vedkommende og tjekket at stedet rent faktisk findes det, og findes det... Ja så opsøger du ham da bare på hans adresse og får dine penge tilbage

• #5   11. aug 2011 haha.

Du skal have så mange oplysninger som muligt.
    Altså fulde navn og adresse.. Hans/ hendes rigtige nummer.
    Har du ingen af delene så er det din egen skyld.
    Han/hun sidder og griner lige nu.. OG det sgu i orden.

Er man for naiv, så er man også selv ude om det.

• #6   11. aug 2011 Er det i orden?

Man må gerne snyde herinde, hvis man slipper godt fra det ?

• #7   11. aug 2011 Dumhed kan koste.. opdagede du der smiley

• #8   11. aug 2011 BB er et farligt sted at handle. Jeg er blevet snydt 2 gange her inde, derfor sælger jeg kun ting.

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

#9   11. aug 2011 /like ^^

• #11   11. aug 2011 vær du glad for den lærestreg ik kostede mere. det kan hurtigt blive dyrt og stole blindt på folk. og det gør du nok aldrig mere

• #12   11. aug 2011 Så kan du lære det... Det ER sku da for dumt at sætte kr ind på en fremmeds konto, andre ville jo heller ikke sende dig/en fremmed en tlf før man har betalt vel..?
    Handl face to face eller lad være, så bliver du ikke snydt..

• #13   11. aug 2011 Hold det lige en pæn tone?
    Jeg tror ikke lige frem drengen selv, synes det er pisse fedt....

Det var en naiv fejl.

• #14   11. aug 2011 Hmm hvem er du blevet snydt af, så der var en anden der var blevet taget i røven af en tøs herinde der også solgte en iphone?

Men du dummede dig, som så mange andre gør. Men nej, jeg synes ikke at "du kan lære det". Det er da mega træls at blive hustlet, men det retfærdiggøre ikke at du er blevet snydt.

• #15   11. aug 2011 folk bliver aldrig klogere.. det er så dumt.. kom nu lige ind i kampen -.-

• #16   11. aug 2011 Du kan via din bank finde ud af hvem der ejer bank kontoen. og så gå til politiet.

Tlf er noget af det der bliver snydt RIGTIG meget med. det er typsik svindel og bedrag du har været udsat for.

• #17   11. aug 2011 Og meddel det til admins hvem der har snydt dig. Så denne person kan blive slettet her inde fra

plus du kan være heldig der er flere politi sager på denne person.

Men det lader til at os tøser på hestegalleriet har mere styr på hvad man gør når man bliver snydt end jer fyre her inde.

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

#18   11. aug 2011 Mette Bang - M.B. Design >> Eller også kunne det være at "os fyre" bare ikke gider sige hvad man skal gøre hvis man er blevet snydt - da det er ret logisk hvad man skal gøre.. hvis man har en rationel tankegang så er svaret lige foran snuden på en..

• #19   11. aug 2011 Nu er det ret unge mennesker der er her inde så nej ikke alle ved hvad rettigheder man har i sådanne situationer. hvis det er første gang man bliver snydt. Så gør det jo ikke noget at være et voksent menneske og hjælpe. smiley

Og det er jo heller ikke alle der kender sikker handels metoder såsom ewire, g-handel, trendsaleshandel osv...

• OFWGKTA
    OFWGKTA Tilmeldt:
    okt 2010

#21   12. aug 2011 Killed By Death >> LIGE PRÆCIS... Men nu skal vi jo passe på at vi ikke snakker grimt om hjælpeadmins ellers ryger vi jo i fryseren..

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #23   12. aug 2011 Jeg er frisk på at opsøge svinet! Har efterhånden fået nok af alt det snyderi herinde. Blev selv snydt herinde omkring en trøje til 500 kr. Personen boede dog 300 km fra mig, så jeg ville egentlig bruge flere penge på at opdrive dem, end hvad jeg ville få ind.. Køber aldrig mere noget herinde, før det bliver mere sikkert

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#24   12. aug 2011 Meister T: Hvis man så skriver til hende at man gerne selv ved hente varen? Hvad så?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#26   12. aug 2011 Nemesis: Nej de må ikke oplyse navnet på kontoindehaveren. Men de må godt bekræfte et navn. Hvis han kommer med et kontonummer, og siger - "hey, jeg har dette kontonummer. Kan i bekræfte at ejermanden er gokke jensen?!" - så må de godt bekræfte eller afkræfte smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#29   12. aug 2011 Ja netop. De må be og afkræfte. Så han skal da skynde sig i banken i morgen tidlig med de informationer han nu har.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#30   12. aug 2011 Btw. Hvis det er overført til en person som har samme bank som en selv, så kan man i netbank se både navn og adresse osv. Det kan jeg i hvert fald hvis jeg overfører mønter til min kæreste som har samme bank som mig smiley

• #31   12. aug 2011 derfor får jeg altid alle oplysninger om sælger og tjekker det.
    jeg er kun blevet snydt en gang på hestegalleri.dk og der havde jeg også fået adr. så kørte til nordjylland og fik mine penge ....

• #36   12. aug 2011 Politiet kan få oplyst brugerens ip samt den emailadresse og telefonnummer som vedkommende er oprettet med. De kan også via din bank få at vide hvem der ejer kontoen.

Du kan ikke som privatperson få adgang til disse oplysninger uden politiets indbladning.

HA'erne kan mig bekendt ikke slette brugere på foranledning af andre brugere - det skal bevises, ellers kunne det misbruges (altså, A og B er uvenner, A får B slettet ved at skrive til HA at B har snydt, selvom dette ikke er sandt). Der er hellere ikke nogen fordel i det for dig, idet brugeren og alle dennes skriverier på Baboom (undtagen PB'er) forsvinder herindefra.

• #37   12. aug 2011 Du ringer til din bankrådgiver og fortæller hende hvad der er sket, og så får du hende til at trække pengene tilbage.. Det er der ingen sure muler i.

• #39   12. aug 2011 Allerførst har jeg rigtigt ondt af den der er blevet snydt!!!! Det er vel de færreste der synes det er sjovt at blive misbrugt på ens tillid.
    Dem der kommer med alt der bæ "så kan du lære det" fortæller mere om dem selv , så jeg ikke behøver sige "jord i hovedet".
    Kan man ikke fatte , at det er nedbrydende for alt handel herinde?

Den første regel for ikke at blive snydt herinde og andre steder

Er det for godt til at være sandt , så er det snyd.

Hvorfor er der nogen der som ham idioten Mads N: der vil sælge en spritny Iphone 4 til 1k ? Når alle andre vil have 4k?

Næste ting , kan den ikke hentes . GLEM DET
    Sælgere der bor på Bornholm , på hotel i Hamborg , kun er hjemme hver tredie torsdag med grøn snevejr :GLEM DET

Der er ikke noget der er så vigtigt at få , at man ikke kan tænke sig en smule om
    Kan godt være at en Iphone er et must , men er der nogen herinde der har råd til at betale 3000kr for luft , nej vel.

Tænk jer om ,betal ikke for noget der er så billigt at i tror det er løgn For det er det.

Jeg har en Iphone ,men alligevel kigger jeg annoncerne igennem og det er så nemt at spotte svinene.

Kig på annoncerne med kritiske øjne og LAD VÆR MED AT OVERFØRE-HENT SELV
    Hellere køre forgæves 5 gange end at betale et møgsvin dine penge for ingenting.

Til sidst . Banker kan og må ikke trække overførsler tilbage , kun kortbetaling kan stoppes.

Håber trådstarter kommer over tabet økonomisk og daffer ned til Jens Betjent og snakker med ham.
    Ikke fordi man får sine penge igen , men mere for at svinet i det mindste kan få en straf.

For selv flaskedreng i Netto kan du ikke blive med et plet på attesten

• #40   12. aug 2011 banken må ik oplyse hvem du har sendt pengene til. andmeld det til politiet

• #42   12. aug 2011 ik i nordea og danske bank ihvertfald

• #43   12. aug 2011 så ska det være fordi man overfører fra en nordea til nordea. eller danske bank til danske bank. så heldig er man vist bare sjældent når man handler på nettet

• tg g
    tg g Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 3
    #45   12. aug 2011 nogen der blevet snyt af en gut fra viborg ?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#46   12. aug 2011 Toni G: navn? Er selv fra Viborg!

• #47   15. aug 2011 jeg anmelder det imorgen, og så skriver jeg lige hvad de siger imorgen smiley

• #48   16. aug 2011 Men har du lært noget af det?.

• #49   16. aug 2011 Ja men jeg er heldig... En af mine kammerater kender ham og har fået pengene igen..

• #50   16. aug 2011 Hehe ja det var heldigt, og da også heldigt at det ikke blev til noget voldeligt?.

Hmm... Jeg ikke sikker på jeg fik svar på det som jeg spurgte om.
    Og jeg tror flere i det her emne gerne vil vide det :-).
    Har du lært noget af det?.:

• #52   17. aug 2011 ærgeligt du ik meldte ham alligevel. han har jo kun fået en lille lærestreg. nu går han sikkert ud og snyder en anden

Kommentér på:
Snydt!!!!

Annonce