Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt?
  • #1   9. jul 2010 ta hjem til ham

• #2   9. jul 2010 ja du skal bare be om adresse mobil nummer navn og alt inden du handler...

• Nicklas S
    Nicklas S Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   9. jul 2010 Kan man det??

• Nicklas S
    Nicklas S Tilmeldt:
    jul 2010

#4   9. jul 2010 altså melde ham til politet?

• #5   9. jul 2010 hmm ja men det ikk altid man for noget ud af det ..

• Nicklas S
    Nicklas S Tilmeldt:
    jul 2010

#6   9. jul 2010 hmm .. det er det jeg gør hvis jeg bliver snydt smiley

• #7   9. jul 2010 det behøver du slet ikk.. bare husk at få det info jeg skrev af sælgeren

• #8   9. jul 2010 tænk dig om inden du handler så kan det vel næsten ikk gå galt?

og brug evt. http://www.privatbetaling.dk/

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #9   9. jul 2010 Og krydstjek informationerne

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #11   10. jul 2010 Det kan sommetider være noget rigtig pis hvis man bliver snydt på nettet.

Jeg er blevet snydt herinde 1 gang og på qxl 1 gang. Så det har været dyrt de gange.
    Det var selvom jeg havde fået alle oplysninger på dem og har også aflagt dem besøg efterfølgende (dog ikke nogen form for vold eller hærværk).

Men hvis man bliver snydt, er der ikke andet for end, at melde det til politiet. Selvom man ikke får noget ud af det i de fleste tilfælde.

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #12   13. jul 2010 Jeg er blevet snydt for en iphone her den anden dag. Og jeg fik hans navn, adresse, billeder af id og tlf ved siden af, men derfor snyder han stadig. Og selv om man har så mange oplysninger gør politiet ikke en skid, men vis der er noget der stjæler 1000 kr. i en kiosk er det jo noget helt andet!! Haha! Fuck dem, de burde lave en afdeling der ordner disse sager?

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

#13   13. jul 2010 De bruger ikke tid på disse sager, og det gør de ikke!

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

#14   13. jul 2010 Fik du pengene tilbage?

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

#16   13. jul 2010 Endelig en der er enig!

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

#17   13. jul 2010 Lyder meget interessant, da jeg kun høre om det (negativt) Men ja du har nok ret det er vel måden det gøres på.

Jeg venter lige med at gøre noget til jeg har fået pengene igen. Jeg har nemlig betalt gennem Paypal og har starten en sag derinde. Jeg tror ikke ham svindleren vil blande sig i sagen og bare ignorere det. Og gør han det vil jeg få min penge tilbage, vis han ikke har svaret Paypal inden for 10 dage. Så jeg for dem nok igen.

Derefter vil jeg sende en anmeldelse. Jeg kan se der er mange andre der er blevet snydt af ham, og han sendte enda et billede af hans kørekort, og sygesikring ved siden af den tlf. Så vis jeg melder ham og putter alle de ting jeg har om ham ind i sagen, vil han måske også blive dømt.

Men kostede det dig ikke penge at få ham i retten og det. ?

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    jun 2010

#18   13. jul 2010 Hehe jeg fandme også nyde at få sat sådan en satan bag tremmer smiley

Kommentér på:
Snydt?

Annonce