{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipod Touch
  • #1   4. sep 2011 Yes, jeg har en, bare fyr den af smiley

• #2   4. sep 2011 Super...
    Når jeg søger Apps inde i App store, går jeg ind i dem og læser om dem, men når jeg trykker tilbage, starter den forfra med hele listen fra toppen, selvom jeg er kommet langt. Den gør det ikke altid men den gør det stort set altid. Noget man kan gøre?
    Når jeg bruger Facebook og ligger billeder ind på forskellige sider, har jeg oplevet at den ikke gemmer dem på sidens Fan photos. Men den gør det hvis man uploader billederne fra computeren.. ?
    Kan ikke komme på de sidste ting lige nu, det kommer nok smiley

• #3   4. sep 2011 Det med AppStore er bare fordi de ikke har kodet den ordentligt. Det gør min også, og det gjorde min iPhone også dengang. Så nej, det kan du desværre ikke gøre noget ved. Det er dog muligt at der er lavet noget til det, hvis du jailbreaker, men det har jeg ikke hørt om findes.

Det er igen Facebooks app der er kodet elendigt. Der er mange fejl i det app, bl.a. også at den ikke vil uploade billeder, så man skal slette det og hente det igen, så vil det godt. Det er noget pis, men det er Facebook der ikke kan finde ud af det, og ikke en fejl på din iPod.

• #4   4. sep 2011 Ah okay. Har haft den jailbroken, men synes ikke det var det helt store hit.
    Fb app har jeg slettet og geninstalleret utallige gange uden forandring. Så det er vel appet som du siger.
    Arg så er der vel ikke rigtigt noget at gøre, end at håbe på bedre opdateringer smiley

• #5   4. sep 2011 Desværre ser det ikke ud til der er andet at gøre, end at vente og se om ikke Facebook opdaterer programmet.

Jeg har også haft jailbroken min, men den blev så langsom, og man kan ikke sige at 400mhz er meget i forvejen, så gendannede og måtte leve med de ting den kun kan som standard.

Bare jeg kan spille Angry Birds er jeg glad smiley

Kommentér på:
Ipod Touch

Annonce