989 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Ipod Touch"
Ipod Touch
Nogen Ipod Touch geeks herinde? Som muligvis kunne svare på et par spørgsmål?
Nogen Ipod Touch geeks herinde? Som muligvis kunne svare på et par spørgsmål?
Skrevet af: *Iza Misfit * - 4. sep 2011
Ipod touch?
Jeg skal ha opdateret mit firmware på mig ipod touch. Men når jeg sætter den til itunes og trykker på opdater skriver den at, den har det nyeste (version 1.1.5)? og har lige hentet nyt itunes? hvorda...
Jeg skal ha opdateret mit firmware på mig ipod touch. Men når jeg sætter den til itunes og trykker på opdater skriver den at, den har det nyeste (version 1.1.5)? og har lige hentet nyt itunes? hvorda...
Skrevet af: 8210 < 3 3 - 3. jan 2011
Ipod touch
Hej har en ipod touch, og der er ikk "app store" på den. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg gør?
Hej har en ipod touch, og der er ikk "app store" på den. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg gør?
Skrevet af: 8210 < 3 3 - 2. jan 2011
Spar penge på din forsikring
okt 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 79
Det er der i 3g og den nye
Hilsen Jonas
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 105 Svar: 532
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 809
Ellers er det at tilslutte en GPS Bluetooth dongle.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
En iPod Touch har det der hedder WPS, som Peter siger, skal den bruge Wifi netværk til at triangulere din position, men så længe den ikke er koblet op på wifi, er den nyttesløs som GPS antenne.
Det du til gengæld kan gøre, er at bestille en Pocket Wifi Router hos 3 ( (link fjernet) ) og så kan du til nøds bruge den som GPS enhed. Det burde virke.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.720
Og en holder laver jeg selv, har ikke fundet en billig holder - har kun fundet en til 500,- ca, og det synes jeg er noget dyrt.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 308 Svar: 1.720
Ipod Touch