{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipod Touch
  • #1   13. jun 2011 Ja smiley
    Det er der i 3g og den nye smiley

Hilsen Jonas smiley

• #2   13. jun 2011 kan man få en gps man kan sætte til? altså sådan man sætter selve modulet til stikket i bunden eller noget? smiley

• #3   13. jun 2011 Det er i den "gamle" med 3G(simkort). De nye med kun Wifi skal man bruge WiFi triangulation til GPS. Det gi'r heller ikke nogen mening at smide et simkort i en Ipod Touch. Så kan man ligeså godt bruge sin Iphone smiley

Ellers er det at tilslutte en GPS Bluetooth dongle.

• #4   13. jun 2011 Der findes ikke iPod Touch der kan tage simkort.

En iPod Touch har det der hedder WPS, som Peter siger, skal den bruge Wifi netværk til at triangulere din position, men så længe den ikke er koblet op på wifi, er den nyttesløs som GPS antenne.

Det du til gengæld kan gøre, er at bestille en Pocket Wifi Router hos 3 ( (link fjernet) ) og så kan du til nøds bruge den som GPS enhed. Det burde virke.

• #5   13. jun 2011 Har googlet mig til det, og jeg har købt en gps modtager til omkring 400-500 kr, så har jeg jailbreaket den og hentet et program BTstack gps som kan sammenkobles med gps modtageren via bluetooth, og så kan man downloade forskellige offline maps - henter selv tomtoms når jeg har brug for en gps.
    Og en holder laver jeg selv, har ikke fundet en billig holder - har kun fundet en til 500,- ca, og det synes jeg er noget dyrt.

• #6   13. jun 2011 Brugte denne vejledning : http://www.youtube.com/watch?v=xGvLPcGarvI

Kommentér på:
Ipod Touch

Annonce