{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

problemer med at opdater til ISO 5 {{forumTopicSubject}}

hey jeg er i gang med at prøve at opdater min iphone 4. til ISO 5 jeg har hentet den i itunes men når den er i gang med at lave en sikkerhed kopi skriver den: der opstod en fejl under sikkerhedskopiering af iphone (-48) vil du forsætte med at opdatere denne iphone.
hvis jeg trykker forsæt går alt indhold på iphone tabt..

hvad skal jeg gøre HJÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med at opdater til ISO 5
  • #1   12. okt 2011 Kan du ikke bare lave en alm. sikkerheds kopi af den først og så opdatere bagefter ? Så har du jo alle dine ting liggende på en sikkerheds kopi

• #2   12. okt 2011 Min laver også fejl, den sletter dog ikke noget på min iphone, men jeg kan ikke komme videre til installation af ios5 :S

• #3   12. okt 2011 tjek lige om den sletter det eller om den ikke bare ligger HELT vildt mange sider ind når du swiper til højre smiley der lå mine!

• #4   12. okt 2011 Kør updaten en gang til Christian. Min gjorde det samme. Den vil MEGET gerne lave den som en ny telefon så vær lidt opmærksom :--) Der skete ikke noget ved da den laver en sikkerheds kopi inden den går igang med opdaten.

Er lige blevet færdig med at opdatere til iOS 5 på min Iphone, og er ved hente til min Ipad 2.

• #7   12. okt 2011 Peter H: Har kørt updaten flere gange, men det ser ud til at der ligger en systemopdatering (på min mac) som skal køres først, og den er på 888mb, så den er ret stor.

Nighthawk: Se op, måske svaret på dit problem smiley

• #8   12. okt 2011 Min kommer med fejl : iPhone kunne ikke gendannes. Der opstod en ukendt fejl (3200)

Nogen der kan hjælpe ? (:

• #10   12. okt 2011 min kommer også med en fejl 3200 nogen der kan hælpe ???

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #11   12. okt 2011 fejl 3200 her også..:S

• #12   12. okt 2011 fejl 3200 er at du ikke kan kontakte deres Store server

og det er nok fordi at den er overbelastet grundet så mange opdateringer på en gang

fik min opdateret kl ca 20:15 men den anden melder samme fejl 3200 smiley

så prøv senere smiley

Kommentér på:
problemer med at opdater til ISO 5

Annonce