{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Ny gamer pc hvilken? {{forumTopicSubject}}

Min lille bror skal ud og have ny gamer pc men han ved ikke helt hvad han skal gå efter og da jeg ikke er inde i det så må jeg heller spørge folk hvad han skal købe han har 9700kr at gøre godt med, han har 2 skærme, keybord, mus, headsæt, windows 7, office pakken, så ville lige spørge jer hvad han skal gå efter

på forhond tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gamer pc hvilken?
  • #1   14. okt 2011 (link fjernet)

  • thomas f
    thomas f Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   14. okt 2011 http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99113&type=pcsystem
    denne med en opgradering til I7 Cpu og 16 GB Ram, så er du vist rigtig godt kørende til en gamer


  • #3   14. okt 2011 okay tak er der andre som er lige så gode med måske 2 hardiske i med 2 tb stykket

  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #4   14. okt 2011 Gå efter:
    i7
    GTX 580
    minimum. 8GB RAM 1333Mhz
    250 SSD HDD til spil og brug en normal HDD til billeder/musik/film
    Og en ordentlig strømforsyning og kølimg.....

    Sammel den selv med de specs. og han er godt kørende...
    Det er mit reéle bud...


  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #5   15. okt 2011 ??? de specs. den har, macher meget fint mine kriterier...
    Men hvis du vil lave en god handel, så kan du finde nogle billige Alienware på ebay!!!


  • #6   15. okt 2011 Det skal lige siges han kan ikke finde ud af og samle selv pc og pcen SKAL være ny og ikke brugt

  • #7   15. okt 2011 Okay bare iorden tak

  • #8   15. okt 2011 Baboom´s Haj!

    Hvis han nu vælger denne XTREME-PC-PHENOMIIx6-1090T,2xHD6950,1000GB,8GB-RAM og så ændre disse ting

    8GB RAM TIL 16GN DDR3 RAM

    HARDDISK ÆNDRE 1000GB SARA2 TIL > 4000GB SARA2 (2X2000GB)

    STØJSVAG CPI KØLER TIL ULTRA STØJSVAG ARCTIC COOLIG

    er det så lige så god eller bliver den dårligere


    Dette står der


    FULD x16 Hastighed på begge grafikkort i Crossfire, 8GB 1600Mhz Kingston HyperX, 700W 80+ CERTIFIED STRØMFORS.
    Beskrivelse:
    Oktober tilbud 2011 (så længe lager haves)

    GIGABYTE 890FXA-UD5 bundkort, ASUS grafikkort, KINGSTON ram, WD harddisk, COOLERMASTER kabinet osv.

    DET BESTE AF DET BEDSTE !
    Vil du være på forkant med en XTREME PC fra TOPDATA.DK ? Bedste kvalitet fra ASUS, GIGABYTE, CORSAIR, KINGSTON, WESTERN DIGITAL, SONY OSV. Det betyder utrolig meget med fuld synergi i en computer, samspil mellem dele, og ingen flaskehalse. TOPDATA.DK har nu mere end 16 års erfaring i salg af gamer computere, og sælger ikke hvad som helst. Vi vil hellere lade en handel gå til anden side, end sælge et produkt vi ikke kan stå indenfor. Derfor tøver vi heller ikke med at give 2 års fuld garanti på alle vores computere.

    Bundkortet er selvfølgelig en af de væsentligste dele i en computer. Da vi gennem de sidste 16 år har testet mange producenter alt fra ASRock, MSI, DFI osv... til de største og bedste ASUS og GIGABYTE. Må vi konstatere ud fra et spørgsmål om holdbarhed og stabilitet i længden, at ASUS og GIGABYTE er det bedste i verden. Især mærker som MSI og ASRock er efter vores statistikker mht. defekte, desværre slet ikke gode og holdbare nok til "XTREME Gaming". ASUS og GIGABYTE er selvfølgelig de mest anerkendte mærker i verden, og dermed også de dyreste, men vi vil ikke spare nogle hundrede kroner for at gå på kompromis med holdbarheden og stabiliteten.

    Strømforsyningen er også en vigtig del i en god gamer computer, derfor har vi altid overdimensionerede strømforsyninger, og i de store modeller med f.eks. GTX580 grafikkort eller 2stk grafikkort i SLI/Crossfire er det altid 700W 80+Certified strømforsyning. I de mindre XTREME PC'er er det ikke standard med 80+ Certified strømforsyning, men koster kun +99kr for at få CORSAIR 80+ Certified strømforsyning hvis man ønsker dette.

    Når vi i topdata.dk primært bruger kabinetter fra CoolerMaster er det pga. den altid gode kvalitet, luftgennemstrømning, altid lave støjniveau fra blæsere osv. CPU'en i XTREME AMD HEXCORE X6, er også som i5 og i7 yderst hurtig CPU. RAM'ene i XTREME pc'erne er selvfølgelig fra KINGSTON og af bedste type HYPER-X.

    Igennem mere end 16år hvor vi har solgt flere tusinde computere, har vi de første ca. 13år kun anvendt PostDanmark. De sidste 2-3 år har vi valgt primært at bruge GLS. GLS behandler pakkerne meget bedre, udover den gode behandling under transport, pakker vi de fleste af computerne i ekstra kasser. Vi bruger selvfølgelig dagligt timer på denne ekstra pakning osv. Men vil gerne være så godt som 100% sikker på at vores kunder får en super fejlfri computer i mange år frem.

    ** PRISGARANTI **
    Vi yder prisgaranti på alle de computere vi har på tilbud. Den pris der sammenlignes er afhentningsprisen, samme hardware, 2 års garanti osv.


    - AMD PHENOM II, 1090T x6 (6x3.2ghz), HEXCORE
    - GIGABYTE BUNDKORT 890FXA-UD5 (x16 + x16 I CROSSFIRE)
    *** FULD x16 X16 HASTIGHED BEGGE GRAFIKKORT I CROSSFIRE ***
    - 2stk HD6950 1GB DDR5 GRAFIKKORT (I CROSSFIRE)
    - 1000GB HARDDISK, 7200RPM (WD) (64MB CACHE,7200RPM)
    - 8GB DDR3 1600MHZ HYPER-X KINGSTON RAM "DUAL CHANNEL"
    - 24x SATA +/- OG DVD-RAM DUALLAYER DVDBRÆNDER (SONY)
    - 700W 80+ CERTIFIED COUGAR STRØMFORSYNING
    - KABINET COOLERMASTER ELITE430, ANDRE KAN VÆLGES
    - ORIGINAL TEMP-STYRET AMD CPUKØLER M. KOBBER HEATPIPES
    *** KUN +199KR FOR ULTRASTØJSVAG CPUKØLER (ARCTIC COOLING) ***
    - 10 USB PORTE (2 ER PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 1000MBIT NETKORT (GIGABIT)


  • #9   15. okt 2011 Okay kan man sætte to skærme til der da han har to skærme


  • #10   15. okt 2011 den ene er med dvi og den anden er med hdmi

  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #11   16. okt 2011 INDEN STEFAN, du gør noget videre.... Synes jeg du skal vide, at jeg er 29, og har gamet det meste af mit liv..... De 2 grafikkort der er med i pakken, kan ikke engang hamle op med det grafikkort jeg nævner, selvom der er 2 af dem...
    Kør SSD HDD, så vil alle dine spil loade hurtigere, til stor glæde....

    Tænk over det

    P.S. Baboom´s Haj: hvis du ellerede er i tvivl om den kan trække 2 skærme, så vil jeg ikke kalde den extreme..... GTX 580 trækker og 3D, og der vil komme mange spil i fremtiden med 3D..
    Tænk fremad, og ikke hvad der er godt nu!


  • #12   16. okt 2011 Helge P

    Kan du så ikke finde mig en pc til min bror med masser af ram, masser af harddisk plads og at den kan trække 2 skærme og alt det andet der nu er i en computer og det skal helst ikke være en vi skal samle selv da han ikke ved hvordan man gør og jeg ved det slet ikke


  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #13   16. okt 2011 Jo, men du kommer jo ikke selv med noget... kom med nogle links, hvor der er færdig samlede computere med nogle af de specs. som jeg har oplyst!!

  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #14   16. okt 2011 http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99113&type=pcsystem

    Nok det bedste du kan finde til de penge...
    Sammenlign den med "Hajen´s" er du vil hurtigt kunne se, at vi har fat i noget her...

    Her kan du se grafikkortet placering, og det er jo det, der skal trække det meste..
    Glem, at der andre med mere hukommelse, det er kortets´s hastighed det kommer an på!!!

    Jeg vil anbefale dig, at ringe til dem, og se om du ikke kan handle noget SSD HDD med i prisen, og få det til en bedre pris.. Ellers, køb det senere, for den computer, vil være i den gode ende i 1-1½ år hvertfald..


  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #15   16. okt 2011 Men ikke 3D, og de spil kommer der mange af om 6 mdr.
    Så skal invistere i et nyt GPU fordi du har forstand på det...

    Stefan, du har 2 muligheder indtil videre... Læs lidt selv om de forskellige komponenter, og lad mig høre hvad du vælger!!
    God fornøgelse.


  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #17   16. okt 2011 @Baboom's Haj: Om PSU'en sidder i toppen eller bunden kommer an på hvordan kabinettet er bygget.
    Og der er ikke nogle problemer med SSD, så hvis man vil have et, er det ikke nogen dum idé.


  • #18   16. okt 2011 Helge P

    Skal han ændre intel core i5 til en i 7er?


  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #19   16. okt 2011 yes Stefan...
    Og jeg har kørt med SSD i 2 år, og dem i mit clan, der også har SSD har heller ikke haft problemer..


  • #20   16. okt 2011 Okay så han skal ændre til en i7er og så han kørene eller hvad?

  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #21   16. okt 2011 Ja, for de penge han har, er det et meget godt køb...

    Haj: "*** HUSK der er tale om det helt nye Z68 med bla. SSD caching osv. ikke det gl. P67" dette er et citat fra dit link..... SSD skulle ikke være godt, men du skriver han skal købe denne????? Hmm...


  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #22   16. okt 2011 Og hvis det er, har jeg nogle 5.1 Roccat cave headset, som er noget af det bedste.... Tilslutning via 5-jackstick og dem kan han f¨for 300,-

  • #23   16. okt 2011 Okay han har det der wow gamer headsæt det er et godt købt syntes han

  • #24   16. okt 2011 stefan den har en møg processor og den er kun dual-core

  • #25   16. okt 2011 Okay , det lige meget han køber den som helge p han linkede til da de gamle giver ham den

  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 23
    #26   16. okt 2011 Uha... Godt jeg kunne hjælpe....
    Ønsk ham gid fornøjelse;-)


  • #27   16. okt 2011 Det skal jeg nok gøre

Kommentér på:
Ny gamer pc hvilken?

Annonce