{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Android marked er MEGET langsomt! {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg har et problem med mit Android marked, det er blevet meget langsomt med at komme frem efter det er blevet opdateret til det nye, tager op til 30 sekunder før den kommer frem..

Jeg har en galaxy s 2 så det burde ikke være noget problem med processer kraft..

Nogle der ved hvordan jeg får det fixet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Android marked er MEGET langsomt!
  • #1   25. okt 2011 har samme problem med min galaxy s2 smiley

• #2   25. okt 2011 min fejler intet har også s2

men du kan gå ind under programmer og finde det der og så afinstaller opdateringer smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 537
    #3   25. okt 2011 Har også lige opdateret min HTC, og den er også blevet syg langsom også på nettet generelt smiley

Det er en Desire S

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
    #4   25. okt 2011 Mit er også langsom. Og nogle gange kan jeg slet ikke opdatere en app.

Har også galaxy s2

• #5   25. okt 2011 Martin S:
    Det vil jeg gøre, syntes bare det er underligt? For det nye marked ser pisse fedt ud, men nytter jo ikke noget når det tager en krig at kommer ind?

Kim b:

Syntes ikke rigtig min er blevet langsomt på nettet, egentlig kun på marked...

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 537
    #6   26. okt 2011 Min er også kommet op på normalen, på nettet igen. viste sig at være problemer med min adsl udbyder :o)

et lille tillægsspørgsmål.
    hvordan kommer man ind og åbner linket til nye hændelser her på gallerierne, kan godt trykke på nye hændelser og så komme frem til de nye hændelser der er, men når jeg trykker på en af dem, ja så åbner den den reklamebanner som er under/bagved dialogboksen...

• #7   26. okt 2011 Det er inde i JavaScript eller plugins, min gjorde det også, men har fået stoppet det smiley

Kommentér på:
Android marked er MEGET langsomt!

Annonce