{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Ny Computer Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har ikke super meget forstand på computere men jeg har virkelig brug for en ny da min ikke rigtig kan følge med til spil som skyrim...

Den skal jo gerne være så god som muligt og helst til rimelige penge 5-6000kr. max.

Det kunne være fedt hvis en it-erfaren person kunne kaste lidt lys over hvor jeg kunne finde en god computer til den pris henne eller måske anbefale en og lægge et link? ;D

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Computer Hjælp.
  • #2   14. nov 2011 Jeg har lige købt den pc som Steffen F os linker til og den spiller sku maks ikke haft problemmer med et eneste spil og den trækker det på full uden problemmer jeg Valgte dog og vælge en I7 2600K til den istedet for I5'eren men tror os I5 trækker uden de store problemmer smiley

• Kenneth l
    Kenneth l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #3   14. nov 2011 du skal lige tænke på at den du lænker til Steffen F er der ikke installeret windows på så det er lige ekstra 799 kr.. bare lige for at gøre dig opmærksom på det Jacob L smiley og som du selv siger ikke meget erfaring har du så nok til at installere det ?

Mvh Kenneth.

• #4   14. nov 2011 ! DFD ! .

I7-2600k er ikke det være og give de sidste penge for smiley

i5 éren mindst lige så god smiley

det er en rigtig fin PC

dog er der også en her hvis du vil spare lidt penge.:

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10465

• #5   14. nov 2011 mads S
    Jeg tror det betaler sig i sidste ende jeg gjor det godt være det ikke betyder noget ligenu men det flyver jo afsted med nye ting og spil smiley

Helt tilfreds med min pc og glad for mit valg dog syns jeg godt de kunne have smidt en blæser eller 2 til i den da der kun sidder den i fronten med plads til 6 i Alt ud over dem på Cpu & Gpu

• #6   14. nov 2011 mads S: er den jo så ikke, i7'eren er bedre, sig vel sig selv ?, om den så er de ekstra penge værd kan jo så diskuteres, jeg valgte den 2600k fordi den er langt hurtigere til video kodning, som jeg gør en del af, 26fps vs 36 fps, det giver altså en helt del, hvis det er en normal spillefilm... også kan man self clocke den op på 5ghz, så går det hurtigere endnu =)

• #7   14. nov 2011 Morten P

ja til vidoeo ??

når manden skal have hjælpe til at finde en PC tror du så han skal rbuge den til video ?

altså en I5 er lige så god til ham smiley i5´eren er den bedste til pengne lige PT

• #8   14. nov 2011 alene billedet her taler for sig smiley

http://www.mmo-champion.com/threads/824899-i5-2500k-vs-i7-2600k

• #9   14. nov 2011 igen her ses det hvor minimal forskel der er på de 2 processor hvis du ikke bruger video eller tunge programmer . så er en I7 bedre ja.

http://www.anandtech.com/bench/Product/288?vs=287

• #13   16. nov 2011 Er jo logisk nok der ikke er den store forskel i spil, som kræver mere af grafikkortet end af CPU'en.
    Var nu også bare mere for at sige at en 2600k altså stadig er hurtigere, som i sagde den ikke var :).
    Men vi kan sagtens blive enig om at han ikke har brug for en 2600k for at spille spil smiley

Kommentér på:
Ny Computer Hjælp.

Annonce