{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Vurdering af telefon ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har siddet lidt på dba.dk og baboom.dk og kigget på priser for Samsung Galaxy S 2 men da der er så stor forskel på de priser folk sætter op vil jeg gerne hører hvad man kan tage for en Samsung Galaxy S 2 i hvid som er købt den 1 december i år. Telefonen er som ny og har slet ikke nogle ridser eller noget hverken på skærm eller andre dele af telefonen.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af telefon ?
  • #1   19. dec 2011 2500 kr sku du nok kunne få for den smiley

• #2   19. dec 2011 Okay, har bare set at de fleste på dba koster lige omkring 3000kr og flere af dem er ældre end min

• #3   19. dec 2011 Selv med kvittering ville jeg ikke give over 2500 og hvis det er uden ville jeg aldrig købe den om den så kostede en 5'er.

Som udgangspunkt mister en vare der forlader butikken med det samme 25 % i værdi, det er der bare mange der ikke forstår.

• #4   19. dec 2011 Onslow # elektronik mister 15% ved udgang fra butikken i følge salgshåndbogen til handelsskolen men når jeg selv har givet 3700 og der ikke engang er gået 18 dage kan man da godt sige at prisen på 2500 i forvejen er lavere end hvad den burde være.

Hvis jeg skulle tage 25% af min købspris så ville jeg kunne tage 2750 for den ca ?

• #5   19. dec 2011 Der medfølger både kasse osv til min samt man får en kopi af kvirtteringen og man kan se den originale men da jeg har flere ting på kvirtteringen vil jeg gerne beholde originalen

• #7   19. dec 2011 Jeg skriver også jeg ikke vil give over 2500 selv med kvittering og i dit tilfælde hvor der er kvittering vil det sige 2500 højest:)

• #8   19. dec 2011 Tak for svarene smiley

Kommentér på:
Vurdering af telefon ?

Annonce