1.252 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Samsung anlæg, for høj bas?? Samsung anlæg, for høj bas??

Kæbte et samsung hjemmebiograf anlæg, for et godt stykke tid siden. Og har et problem med at bassen er ALT for høj. Også selvom jeg har skruet helt ned for den. Men den er kun for høj når den er sat til mit tv eller computer. Når jeg hører cd elller radio på det, er lyden perfekt..

Hvad kan det være og hvad kan jeg gøre? Har prøvet at skrue ned for bassen på computeren og tv'et smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung anlæg, for høj bas??
  • #1   23. dec 2011 Hvad er det for noget anlæg du har købt, link til det?

• #2   23. dec 2011 Det er et Samsung HT-TXQ120.

• #3   23. dec 2011 Sådan et har min nabo også.. samme problem.. alt for meget bas, især på tv.. det er som om det er en 1000Watt bas og 25 watt alm højttalere.. har rodet med alt muligt.. uden lige at finde ud af hvor det skal ændres.. men larme kan det..

• #4   23. dec 2011 Ja, det må man sige. Men er ved at blive sindsyg over at man ikke kan gøre noget ved det. Synes det er for dårlig at der kan være sådan en fejl, på sådan et dyrt anlæg.

• #5   23. dec 2011 har ihvertfald forsøgt at finde noget i diverse menuer på den, men opgav til sidst.. så jeg er lige med på en lytter hvis der er en løsning, for så kan det være mine ruder holder op med at rasle når han ser film..

• Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #6   23. dec 2011 Har haft præcis samme anlæg blev også træt af alt for meget bas.. Så endte med at sælge det:(

• #7   24. dec 2011 Hmm, det er jo ikke engang en vild bass. Det skyldes nok fordi bassen tager for høje frekvenser, hvilket kan afgive en irreterrende buldre bass som er lidt pappet.

En af de ting du kan gøre, er at afdæmpe det ved at stille bassen i et hjørne og noget marmor sten under den smiley Det giver mindre buldre og mere præcis i bass lyden.

• Magni G
    Magni G Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. okt 2013 Jeg har et httxq 120 og et Samsung tv med flere hdmi tilslutningeer. Jeg kan ikke få lyd fra tv til hjemmebio uff hvad skal man gøre

• #9   6. okt 2013 Magni G
    Kan din forstærker godt modtage lyd gennem HDMI kablet?

Jeg har et surround sound anlæg, den kan kun sende billed og lyd ud af HDMI kablet, altså til fjernsynet men kan ikke modtage. Dertil bliver jeg nød til at bruge et VGA kabel med et jack i den anden ende til TV'et, for at få lyd fra den.

Kommentér på:
Samsung anlæg, for høj bas??

Annonce