{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

iM
iM
Tilmeldt:
17. feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.136

Ps3 problem ? {{forumTopicSubject}}

Har et problem med at når jeg prøver at tilslutte min ps3 til mit fjernsyn kommer der bare sort skærm, den viser godt nok at der er forbindelse men den viser ikke noget billede, men når jeg så sætter min computer til så virker det fint nok - har lige hentet et nyt HDMI kabel og det hjalp heller ikke - har prøvet at resette den 10 gange men stadig uden held, det var også en problem med min lillebrors ps3 så hvad kan der lige være sket med mit tv? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ps3 problem ?
  • #1   16. jan 2012 der er noget med man skal holde tændknappen inde længe når man starter, så finder den selv ud af om den skal køre hdmi eller scart.. 2 sek.


  • #2   16. jan 2012 If your using scart then switch to hdmi the ps3 will detect the hdmi and ask if you wish to use it. If you switch from HDMI to scart you will need to hold the power button down for 8 seconds when you first start it up. It will then revert to default settings and give a picture through scart

    prøv at holde den nede i 8 sek når du starter den op


  • #3   16. jan 2012 Det er det jeg skriver at jeg har gjort 10 gange jo?

  • #4   16. jan 2012 Flot det fik jeg selvfølgelig ikke med smiley så har jeg ingen ide..

    har du et andet tv du har mulighed for at sætte den til? evt via scart?


  • #5   16. jan 2012 Har haft den til min kærestes med HDMI og der virkede det, og det er bare mystisk at min brors heller ikke virker på mit tv, så alternativet er jo et nyt tv så? smiley

  • #6   16. jan 2012 jamen hvis din pc virker der via samme hdmi indgang, så må der være noget andet galt.

  • #7   16. jan 2012 Jamen det er som om at den ændre opløsningen til 1080p og det understøtter mit tv ikke og jeg kan ikke ændre det andre steder? smiley

Kommentér på:
Ps3 problem ?

Annonce