{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

ps3 problem {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, Har et spørgsmål til min ps3, ( Har lige købt den )

Jeg har et HD-ready fladskærm fra philips,.. Problemet er at når jeg sætter mit HDMI kabel til båbe ps3 og tv og tænder min ps3, så det første den siger er at den har fundet et HDMI kabel, og om den skal bruge det til video og audio imput, så kan man trykke nej og ja, og jeg trykker self ja, så går den i sort skærm, og kommer ikke videre... Nogen der har prøvet det før, og kan det være noget med mit tv kun er hd-ready ? eller nogen der ved hva det kan være, ??

Er helt blank smiley

På forhånd tak ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3 problem
  • #1   8. sep 2010 jeg gav kun 40 kr for et discount HDMI kabel, har det noget med kablet og gøre, at det ikke er det rigtige ? altså kvalitet og sådan ?

  • #3   8. sep 2010 prøv og reset din ps3..

    gør du ved at holde tænd/sluk knappen nede i nogle sekunder til den bipper et par gange..

    se om det virker.


  • #4   8. sep 2010 har jeg prøvet. Men den er ligeglad

  • anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #5   8. sep 2010 når du tænder din ps3 og den siger den har fundet et HDMI kabel så skulle der gerne være 30 sek.. så trykker du ja og slår du over på en HDMI kanal smiley

  • #6   8. sep 2010 jamen den slukker os i 30 sek. men skærmen bliver ved med at være sort

  • anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #7   8. sep 2010 ja så skal du slå over på en af dine HDMI kanaler så kommer der billede har, bruger selv HDMI til min ps3

  • #8   8. sep 2010 så er der ikke andet for end at du propper scartkablet i også. og så køre du på det.. samtidig lader du hdmi kablet sidde i.
    havde nemlig samme problem som dig. og bandede også meget over det. men et par dage efter poppede den op med den havde fundet kablet.. (tillykke det her siddet i hele tiden) og fra den dag af, har det virket hos mig.. har ikke haft scart kablet sat til siden..


  • #9   8. sep 2010 så det har ikke noget at gøre med at HDMI kablet var et 40 kroners pis ? smiley

  • anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #10   8. sep 2010 overhovedet ikk, men prøv det jeg siger og så vend tilbage med det smiley

  • #11   8. sep 2010 nej det skulle det ikke være.. signalet er digitalt så det kan endten kun være der. eller også er det væk.. og skulle det være sidst nævnte. så skulle det være fordi kablet skulle være knækket indeni.. og tvivler jeg på hvis der er nyt og du jo en gang har haft hul igennem smiley

  • #12   8. sep 2010 så virket det da jeg satte scart i og satte den over på en HDMI kanal, var bare 200 % sikker på at mit tv ik kunne tage 1080p, derfor jeg ik slog over på den kanal. men det kan det sgu godt, fuck det er MEGET bedre kval smiley

    Tak allesammen, nu blev nfs shift meget federe smiley


  • anders k
    anders k Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 22
    #13   8. sep 2010 så lidt, mit tv er heller i full hd men derfor kan man stadig bruge HDMI til at spille med smiley

Kommentér på:
ps3 problem

Annonce