{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Ebay og paypal, what to do ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt noget af en gut på Ebay.de som jeg har betalt med paypal,
Manden jeg handlede med bor i Letland og jeg bor som i nok kan regne ud i Danmark.
Jeg betaler varen samme dag som jeg køber den. dvs. d 11.01.2012

Efter et par dage skriver jeg til sælger og spørger hvordan det går med forsendelsen, han svarer :

''I was some days on business trip.
I am going to send on Monday - 16.01.''

Skriver så igen d 19.01.2012 og spørger igen, for bla at få et tracking nummer, sælger svarer:

''Hallo.I have sent an article on the specified address.Transport company DPD.''

Skriver så og spørger igen efter et tracking nummer, men har ikke fået svar siden.

Det er nu d 26.01.2012 og jeg har ikke modtaget noget endnu.
Sælgeren har en score på 100% positive og 913 handler.

Hvis det var sendt d. 16 ville jeg så ikke have det nu ? Ringede til DPD idag, der kunne de godt prøve at søge på mit navn, men de fandt ikke noget.

Hvad fanden gør man lige ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay og paypal, what to do ?
  • #2   26. jan 2012 Annoncens ejer ­
    Hvordan gør man det ?

• #3   26. jan 2012 Skriver til paypal at du ikk har modtaget din vare.. Så kontakter de sælger og så ska han bevise han har sendt det.. Hvis han ikk kan det får du dine penge retur..

• #5   26. jan 2012 11.1.12 er jo kun 14 dage siden. Det kan sagtens tage sin tid når det kommer fra østblokken af. Bureaukratiet derovre er noget lort, og den slags kan godt tage sin tid.
    Jeg ville vente og se, en med 913 handler på ebay, og en score på 100% er normalt ikke en person man skal frygte ikke overholder sine aftaler.
    Men eftersom du har betalt med Paypal, så er der næsten med garanti også køber sikring på dit køb, så det du skal gøre er at oprette en klagesag ved Ebay, og ikke paypal, så tager ebay sig af det. Vær dog opmærksom på at der kan gå op til yderligere 14 dage før du har dine penge igen, hvis det viser sig at sælger ikke kan dokumentere afsendelse og hvor pakkn er henne i verden.

Det er meget sjældent at DPD de kan finde noget ved at søge på navn, det har de aldrig kunnet ved mig ihvertfald. Den eneste måde de kan finde noget på er T&T nummeret på pakken.

• #7   26. jan 2012 Fyr! -Sælger mange ting til Iphone 4

Hvad er det som tager 5 dage??
    Med det samme at du klikker betal på Paypal, så har sælger pengene på sin Paypal konto. Så nej, det tager ikke 5 dage. At det så tager nogen dagen inden at Paypal de hæver pengene fra din konto er så en anden ting, det har absolut intet med sælger at gøre.

• #8   26. jan 2012 Enig pengene er der med det samme..

Og når jeg får vare fra Tyskland feks så går der max 1½ uge fra jeg har betalt til jeg står med pakken i hånden..

Enten er han max sløv eller også er han bare en klaphat..

• #11   26. jan 2012 Et link til varen ville nok være en god ting, så er det nemmere at sætte sig ind i hvad og hvordan, istedet for at komme med gisninger om hvornår, hvordan og hvorledes.

• #12   26. jan 2012 Varen skulle sendes fra hans adresse i letland, og er en pakke der vejer 22.5kg
    Venter lige lidt og ser. Men ret ringe stil at sige leverings tiden med DPD fra letland er 4 dage så.

• #13   26. jan 2012 U Mad?

Har du et link til ebay varen? Altså et direkte link.

Kommentér på:
Ebay og paypal, what to do ?

Annonce