1.720 visninger
|
Oprettet:
Billeder/musik fra PC til iPhone! {{forumTopicSubject}}
hej har lige modtaget min nye iphone 4s og skal have lagt lidt musik og billeder over er der nogen der gider lave en guide til punkt og prikke har virkelig ingen ide har søgt på nettet men går kold når de siger jeg skal sykronisere med billedet osv
hurtig hjælp tak
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Tillykke med din nye telefon. Den er virkelig lækker.
Telefonen er den ting i æsken, der har glas front og bag, og metalramme i siderne. Der vil være et par knapper på den, men ikke ret mange for simpelthedens skyld.
Det lader til du har fået den tændt, hvilket normalt er først bump i vejen, i dit liv med mobiltelefon. Så det behøver jeg ikke fortælle dig hvordan du gør. Jeg ved ikke om du selv har fundet knappen, eller læst dig frem til hvor den sidder i manualen, men godt gået i hvert fald!
Apropos manual, hvis du læser i den, vil du opdage at telefonen skal sættes til computeren med et datakabel, som er den lange hvide ledning i æsken. Ikke den med et sæt højttalere i den ene ende, men den anden med et bredt stik. Det sætter du i bunden af telefonen, og den vil nu gøre noget.
Du er ikke helt tabt bag den teknologiske vogn, da du har formået at oprette indlægget her, men man kan dog undres over at du ikke har brugt tiden på at læse manualen, eller finde hjælp med Google.
Jeg forstår dog godt din frustration med at finde ud af iTunes, programmet er stadig helt nyt på markedet. 11 år er jo ingen alder, i det det blev introduceret i 2001. Og da iPhones kom på markedet i 2007, har internettet næsten ingen tid haft til at skrive guides til punkt og prikke, med billeder, video og blindskrift.
Jeg håber du finder ud af denne vanskelige opgave, og du nyder din nye smarte telefon, som var for overvældende at sætte sig ind i før købet, hvilket mest af alt tyder på, du har købt den fordi den er populær og ikke fordi du mener den kan tjene et formål i dit liv.
Mange hilsner, lolwut.
P.S. Hvis du har brug for flere gode råd, det kan være om kæresteproblemer, hvordan man får en fotoprofil eller noget så svært som at slikke et frimærke, er jeg altid til rådighed.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 809
jan 2009
Følger: 1 Svar: 5
jul 2010
Følger: 1 Svar: 33
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 37
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 47 Svar: 1.081
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099