{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Hvilken "Gamer" Mus? {{forumTopicSubject}}

Nu skal min Logitech Revolution MX Laser Bluetooth mus, skiftes ud.
Den er begyndt at "slå fra", og af og til dobbeltkligger den, når man kun trykker en enkelt gang.

Men hvilken mus vil i anbefale hvis den primært bruges til FPS spil, som CS, Modern Warfare, osv..

Hvad skal jeg kigge efter? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken "Gamer" Mus?
  • #1   11. feb 2012 har selv næsten lige købt mig en Cyborg R.A.T 7 hvilken er en meget speciel mus men jeg er rigtig glad for den, man skal dog vænne sig lidt til den men først da jeg blev van til den er det nok den bedste mus jeg har haft..

    hvis du vil have en trådløs hedder den bare Cyborg R.A.T 9


  • #2   11. feb 2012 Razer Deathadder! BOM!

  • #3   11. feb 2012 Jeg kører Logitech G9x og klager ikke.. Men har kun prøvet denne også Logitec G9 og nogle andre logitech før dem, så jeg skal ikke udtale mig om hvad der er bedst smiley

    Men kunne ihvertfald godt mærke på mig selv da jeg fik en gamer mus.. Spillede pludselig en del bedre smiley


  • #4   11. feb 2012 razor naga eller roccat kone +


  • #5   11. feb 2012 Michael H -> Jeg syntes bare den virker meget "plasticagtig" smiley

    SmokeBoii ! -> Dem er der jo efterhånden en del forskellige af smiley



  • #7   11. feb 2012 R.A.T 5 det dur bare

  • #8   11. feb 2012 I må gerne give en begrundelse, eller fortælle hvad i ellers har prøvet af mus smiley

  • #9   11. feb 2012 R.A.T 5 er god fordi du selv kan bestemme hvor lang den skal være og har også prøvet logitech g9 mener jeg den hedder den var lort ved siden af R.A.T5

  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #10   11. feb 2012 Razer Mamba efter MIN menig. Har spillet med lidt af hvert, og efter at have spillet med den mamba her har jeg ikke spillet med flere ;)! Det tog lidt tid for mig at vende mig til den, men nu er det den mest sikre og tilfredsstillende mus i mine øjne! Den kan skifte mellem trådløs og med tråd, og hvis batteriet løber ud midt i et spil tager det max. to sekunder at smide tråden i :)!

    Har også spillet med Deathadder, som ligner rigtig meget mamba'en men synes ikke det er noget specielt.

    Ellers R.A.T er også fin, da den kan tilpasses din hånd 100% :). Men hælder mere til mamba!


  • #11   11. feb 2012 Altså jeg ahr en Logitech G500 tilsalg hvis det er. super gamer mus til FPS spil

  • #15   11. feb 2012 Microsoft IntelliMouse explorer 3.0

  • #16   11. feb 2012 Jeg havde en A4tech X7 mus. Den kostede under 150,- og havde 2500 dpi. Lækker billig mus.

  • #17   11. feb 2012 Kører med en razer deathadder lige nu, hvilket faktisk er en skide god mus, vil dog næste gang ha en Corsair Vengeance M60 Performance, det er en mus specielt lavet til FPS spil som f.eks Battlefield 3, der findes os en version af den specielt lavet til spil som WoW den hedder så Corsair Vengeance M90 Performance

  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 238
    #18   11. feb 2012 Steelseries Sensei

  • Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 119
    #19   11. feb 2012 Har haft MX1000, 518, Razer Lachesis og har netop købt en G700.

    Med en stor hånd er Lachesis og flere af de andre Razer mus ikke så godt. De er for flade. Min lillefinger havde en tendens til at sove/snurre. Det sker ikke med den G700. Knapperne på G700 er også rigtig godt udviklet. Nu spiller jeg mest MMORPG, men også noget BF3, og de 4 knapper på siden kan jeg ikke undvære. Eller det kunne jeg, men også hele tiden en mangelvare.
    Knapperne er udformet så du hele tiden kan føle hvilken knap du er ved at trykke på, fordi de alle er vinklet forskelligt. Gør sig også gældende på pegefinger knapperne. Alle knapper kan nemt laves til macro'er. Trådløst kan være meget rart også, men ledningen kan også plugges i så man bare kører med den. Eneste ulempe jeg har fundet ved den, det er hjulet. Hvis man bruger det som midterste museknap, så har man meget nemt tendens til at komme til at trykke enten til siderne eller at rulle. Den ruller lidt for "løst". De andre funktioner på hjulet kan selvfølgelig slås fra.

    G700 er for mig noget bedre end de andre jeg har haft. Ingen tvivl.


  • #20   11. feb 2012 Jeg kører på Razer Deathadder og er glad for dens relativt store størrelse. Jeg kunne godt tænke mig en smule mere vægt for jeg kan godt lide en tung mus...


  • #22   11. feb 2012 Jeg har lige købt den nye Razer Mamba 2012.. Og den kan varmt anbefales. Det lægget med frihed pga den er trådløs. Og når der ikke er mere batteri på smider man bare ledningen i.

    Den er lidt dyr med samtlige penge hver!


  • #23   12. feb 2012 Ralf du siger den virker meget plastic agtig jeg er bare nysgerrig hvad skal din mus gerne være lavet af :P? vil sådan set gerne have en af plastic tror ikke rustfri stål er så godt..

  • #24   12. feb 2012 Michael H -> Jeg tror godt de andre ved hvad jeg mener, når jeg siger den virker meget "plastic agtig".
    Men hvis du ikke forstår det skal jeg da gerne omformulere mig.

    - Den virker utrolig billig at røre ved, det føles som om kvaliteten er ufattelig ringe.


  • #25   12. feb 2012 ved ik om der findes en tidligere vers. af den så.. fordi kan ikke relatere til det du siger.. da den til modsætning mange andre mus er bunden lavet af metal hele belægningen er af flex plast med gummi belægning for komfort samt greb..

    men hvis du der imod mener den ligner noget der er billigt og kommer fra en legetøjs butik vil jeg give dig ret..


  • Frederik
    Frederik Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 2 Emner: 100 Svar: 396
    #26   12. feb 2012 Ville give Ralf ret i den kan virke plastik agtig, selvom bunden er lavet af metal :b!

Kommentér på:
Hvilken "Gamer" Mus?

Annonce