{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.128 visninger | Oprettet:

Emil1502
Emil1502
Tilmeldt:
3. aug 2011
Følger: 2 Emner: 11 Svar: 19

Windows 7 langsom opstart! {{forumTopicSubject}}

Hej BaBoom...

Jeg har i cirka et år nu måtte finde mig i, at min computer tager 20-25 min. om at starte op. Jeg har prøvet alt hvad der kan gøres, men intet har hjulpet endnu. Så ville bare vide om nogen af jer andre har haft det samme problem, og hvordan det kan løses.

Hilsen Emil smiley

Bemærk! At computeren ikke har fejlet noget overhovedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 7 langsom opstart!
  • #3   23. feb 2012 Om at starte op? Som i at windows logoet bare pulserer eller hvad?

    Overvej om din harddisk er ved at dø.


  • Emil1502
    Emil1502 Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 19
    #5   23. feb 2012 Hey, det er en stationær pc fra Acer model Aspire M1641, og harddisken er på ingen måde ved og dø, det er det der er mærkeligt? Alt fungere perfekt, men windows logoet står bare i 20-25 minutter og kører, indtil den til sidst er startet op ...

  • #7   23. feb 2012 Lyder som om den har meget svært ved at aktivere noget hardware, eller den venter på respons fra en nyligt indlæst driver.. Prøv at tjekke wifi, lyd osv, om det virker upåklageligt.

  • Emil1502
    Emil1502 Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 19
    #8   23. feb 2012 Den tænker bare, og har tjekket alt, og prøvet alt i BIOS osv.

  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #9   23. feb 2012 Hent "autoruns" her => http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902

    Så kan du se hvad der starter når windows starter, og slå de unødvendige ting fra, på den måde kan du gøre computeren hurtigere igen.


  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #10   23. feb 2012 Hvis du aldrig har haft den formateret, så kom i gang.

    Hver eneste bekendte jeg har, har jeg tilbudt at formatere den med det samme og lægge en ren installation på, af den ene grund at jeg ikke GIDER bøvle med deres computere når de først har fucked dem op...


  • Emil1502
    Emil1502 Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 2 Emner: 11 Svar: 19
    #13   23. feb 2012 Hej smiley

    Har prøvet at defragmenterer mine harddiske, og har også prøvet det med BIOS utallige gange smiley Strømstyringen står på det højeste, og den er fuldt opdateret, så ...

    - bare pludselig en dag, så ville den bare ikke starte op hurtigt.



  • #15   23. feb 2012 Torben, eller man kunne køre msconfig som er en del af windows.


    Emil, har du mange skrifttyper og sådan noget? Det kan sagtens sløve den, dog ikke med 20 minutter.

    Jeg ville lave backup og formatere.


  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #19   24. feb 2012 lolwut
    Autoruns kan mere end du kan i msconfig.
    Du kan ikke selv komme med brugbare forslag, men henvender dig kun til mig for at se smart ud, du skal ikke henvende dig til mig igen din grimme bøssekarl.


  • #20   24. feb 2012 msconfig kan det han skal, hvis han kun skal deaktivere programmer i opstart. Der er ingen grund til at lokke ham til at installere unødige ting, når hans maskine er så langsom, og kan det den skal kunne i forvejen.

    Du må meget undskylde, jeg troede ikke det var "lille baby dag" i dag, så jeg skal da endelig lade dig og dine fantasier være, så du ikke eksploderer ud over dit tastatur næste gang du ser mit brugernavn.


Kommentér på:
Windows 7 langsom opstart!

Annonce