{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

computer hjælp {{forumTopicSubject}}

hej jeg har overvejet at opgradere min pc med det her

(link fjernet)

nu ved jeg jo ik så meget om sådan noget men vil den ku spille de nye spil eller hva?

min pc er

amd 3200+
1500 mb ram
et eller andet skod fx5200 256mb tror jeg det hedder

kan det batale sig at opgradere eller skal der købes en ny pc??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  computer hjælp
  • #1   30. sep 2007 det er godt nok det grafikkort sådan et har jeg oss

• #2   30. sep 2007 ok men kan det klare nogle spil som battelfield 2147 tror jeg nok det heder og det nye need for speed?

• #3   30. sep 2007 hmm ok så tror jeg jeg prøver sådan et. men har jeg så nok ram og sådan nogle ting til det?

for jeg har det også sådan lidt hvis jeg skal gi 1000kr og så det ik virker så vil jeg sku hellere købe en ny pc

• #5   30. sep 2007 Utrolig dumt at smide penge efter et agp kort til 1000 - Du kan ikke køre nye spil med det der kort.

Du skal have nyt bundkort, der understøtter pci - Og så skal du have et pci-e gfx kort.

Men da det bliver for dyrt, så køb i stedet en brugt computer til 2500 der kan du få en der kan køre de fleste nye spil og sån smiley

• #6   30. sep 2007 Jeg tvivler på, at AGP er så ringe som du påstår. AGP kort kan sagtens følge med endnu, men ja det er rigtigt at PCI-E kortene er en del bedere, men derfor betyder det ikke at AGP ikke kan følge med. Kan de sagtens.

• #7   30. sep 2007 Det grafikkort kommer virkelig til at halte og 100% sikkert i det nye need for speed...

• #8   30. sep 2007 René L - Agp er outdated, der findes ingen agp kort der kan følge med i de nye spil overhovedet...
    Og et 7600agp, kan ikke følge med i nogle som helst spil snart !

• #9   30. sep 2007 jeg ville nok købe en ny computer..den er ikke helt vild hurtig..

• #10   30. sep 2007 på mit arbejde har vi et 8600 agp kort og det skal lige siges at det virker fint idet at vi lige har sat det i en computer prøv og tjek på BJ-trading.dk der kan du finde nogle gode tilbud

• #11   30. sep 2007 agp er yt.. skifter selv nu her..

har en 3.4 ghz p4
    2048 mb drram
    at readon x800 xt platinium 256 ddr 3 ram.
    600 Gb maxtor. hd.

skal ha en dual core samt et vildt gfx.. brug nu hellere pengene det rigtige sted bassemand. du får hva du betaler for

• #12   30. sep 2007 tja tror sku bare jeg køber en hel ny computer så. men hvad vil i anbefale har kikket lidt i bilka syntes de har nogle gode tilbud en gang imellem. men gidder ik gi mere en omkring de 6000-7000 kan man få noget godt til det?

• #13   30. sep 2007 byg en pc online eller kig på shg.dk der får du mere for pengen.. bilka tjene for meget på deres vare og du får hva du betaler for på nettet.

• #14   30. sep 2007 Jacob - Det siger vi så smiley Det kan blive en evig diskution om, ligesom hvor vidt Intel er bedere end AMD eller omvendt.

Jeg kan kun sige, at jeg har haft utallige AGP kort kørende i min ene computer, og der findes altså stadig kort som dem, som kan følge med. Så ligefrem det at du påstår AGP bare er outdated, ville jeg ikke sige.

Men igen. Nogen kan lide kører Honda andre Toyota. F.eks.

• #15   30. sep 2007 Hvis du ikke selv samler så kig på edbpriser.dk under samlede pc'er. Der får du kvalitets produkter end de pc'er i bilka som er HP som måske er gode på et punkt og hvor der er sparet i den anden ende (som regel er det grafikkortet de har skæret ned på)

Kommentér på:
computer hjælp

Annonce