3.747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

IMessage til Iphone.... Hjælp IMessage til Iphone.... Hjælp

Hej.
Jeg er ny iphone bruger og ville idag sende en fællesbesked til nogle forskellige kontakter, hvad jeg ikke vidste var at den gjorde det via det der hedder Imessage, og gør nu at jeg ikke kan sende normale beskeder til dem der var med i den falesbesked, kun i Imessage.. Hvordan laver jeg det om, ønsker slet ikke at skrive i det der Imessage !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IMessage til Iphone.... Hjælp
  • #1   15. apr 2012 indstillinger > beskeder > imessage skal du deaktivere smiley

• #2   15. apr 2012 Indstillinger - Beskeder
    Den øverste "imessage" slår du bare fra.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #3   15. apr 2012 Hvorfor vil du da ikke bruge iMessage?
    Der er endda flere fordele. Bla koster det ikke SMS takst hvis man er på ettrådløst internet.

• #4   15. apr 2012 lidt useless hvis man har fri sms smiley

• #5   15. apr 2012 Præcis, og jeg har fri sms smiley

• #6   15. apr 2012 men tak for hjælpen gutter smiley

• #7   15. apr 2012 lidt nemmere at sende billeder og andet over hvis man er i nærheden af et wifi hotspot, så jeg kan slet ikke se hvorfor man ikke skulle bruge iMessage, men nu er det vel slået fra

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#8   15. apr 2012 Der er absolut ingen forskel i brugen. Og nej, det er bestemt ikke useless.
    Det sker jo af og til, at teleselskabernes netværk går ned, men i det tilfælde virker IMessage stadig hvis man er på wifi. Så ved netværksbrus kan man stadig skrive SMS. Desuden kan du også se om en besked er leveret.

• #9   15. apr 2012 Nej har ikke slået det fra, og hvis det endelig er at jeg bliver så teknisk at jeg finde ud af hvilke goder der er og jeg lærer at bruge disse goder og får brug for dem, så kan jeg jo slå det til igen smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#10   15. apr 2012 Ok. Jeg melder pas.
    Du skal ikke være teknisk for at udnytte fordelene. Du skal bare bruge det som alm SMS. Så skal teknikken nok klare resten.
    Men nogle af fordelene er listet her i tråden.

• #11   15. apr 2012 iMessage er da overlegent til sms any day! Den sender LANGT hurtigere os selvom du koere paa dit 3g net, billeder bliver ogsaa sendt afsted hurtigere, har man mange andre venner med iPhones saa kan man have gruppe beskeder hvilket er meget rart hehe.

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #12   16. apr 2012 Skulle vi lige liste lidt fordele ved det, så kan man jo også se om modtageren har læst beskeden !

Kommentér på:
IMessage til Iphone.... Hjælp

Annonce