{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

Ingen lyd med HDMI {{forumTopicSubject}}

Hey alle i kloge hoveder...
Har et problem når jeg vil afspille film fra computeren og til mit TV.. Har sat computeren til TV´et med et HDMI kabel.. Men det er kun billedet der kommer op på skærmen. Lyden kommer stadig fra computeren, burde lyden ikke os kommer over i tvet?? eller er det mig der har misforstået noget??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen lyd med HDMI
  • #1   22. apr 2012 Havde samme problem på et tidspunkt, men fik det ændret, ved at gå ind i lydindstillinger på computeren.. Altså klikke på lydikonet i højre hjørne og så ind i "Mixer" .. og så var der en pil under ENHED hvor der stod Speaker.. og så kom der en liste med nogle forskellige hvor en af dem hed noget med HDMI .. og så virkede det smiley Kan ikke heeeelt huske det i detaljer, men se lige om du ikke kan finde frem til noget lignende ..

  • #3   23. apr 2012 Virker stadig ikke:-) fik slået HDMI Out til nu.. og når jeg sætter HDMI stikket i computeren så forsvinder lyden os fra computeren men kommer stadig ikke i tv´et smiley
    Hvad gør jeg forkert??????


  • #4   23. apr 2012 Mener man kan vælge et sted om det er Billede eller Billede og lyd der skal følge med HDMI kablet.

  • #5   23. apr 2012 Kan ikke finde noget smiley


  • #6   23. apr 2012 Det skal du vist finde på fjernsynet.


  • #7   23. apr 2012 jamen har jo haft ps3 sat til på den indgang før..Og der virkede det uden problemer. Nu er tv´et så bare røget ind i soveværelset. Og når jeg sætter kablet til skifter computeren os over og slå højtalerne i computen fra.. og den Equlicer (staves) der kommer frem har man klikker på højtaler iconet køre godt nok op og ned eller hvad man skal sige.. der kommer bare ikke noget lyd...


  • #8   23. apr 2012 Hvilket pc system kører du med?

  • #9   23. apr 2012 windows 7

  • #10   23. apr 2012 en del graffikkort skal have spdif-et-ller-andet ledning fra bundkort! Har haft et par pcere som manglede dette for at virke med store plasmaskærme!

Kommentér på:
Ingen lyd med HDMI

Annonce