{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Surround til PC, anbefal et sæt ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

Sad lige og overvejede hvad jeg skulle bruge mine penge på nu når jeg SIMPELTHEN har så mange af dem på dagpenge jo smiley
Spøg til side..

Jeg skal bruge et surround sæt til PC.. evt bare et 2.1 sæt, men så skal der satme være knald på.. 5.1 er at foretrække..
Har drømt lidt om Logitec Z906 og det andet store de havde.. men syntes prisen er for høj.. ja jeg er nærrigrøv.. og pris og kvalitet hænger sammen..
Men hvad ville i anbefale af sæt hvis vi holder os til 1000-1200,- sådan ca.. plus minus lidt..

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surround til PC, anbefal et sæt ?
  • #1   24. apr 2012 Z-5500 hedder det andet sæt (:

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #3   24. apr 2012 martin n læs dog hvad manden skriver... han vil ikke betale mere end 1200 ca....

• #4   24. apr 2012 i really dont know : ( : Du siger at ''Martin'' skal læse hvad Mirakelkur-kongen ! skriver, måske du selv skulle kigge lidt bedre efter næste gang smiley

btw så ville jeg også råde dig til at smide lidt flere penge i så du kan få z-906 smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #5   24. apr 2012 micheal n så.... det er en lidt anden fejl... er sikker på han nok skulle forstå det under allle somstandigheder...

men ja... vil ogsp sige spar det sidste op

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #6   25. apr 2012 Man har vel lov at smide et link til et billigt sæt, folk kan da ændre mening og smide det sidste for at få noget der virker...

• #7   25. apr 2012 Michael N : Ja selvfølgelig, men er ikke meget for at købe det brugt må jeg nok indrømme.. for det første er det en større glæde når det er nyt, og for det andet er jeg sikker på en eller anden idiot ikke har herre pryglet kittet og sprunget en endhed eller lign (:

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #8   25. apr 2012 Z-5500 ! Det bedste og vildeste system. Har haft mit i snart 6 år tror jeg? Og det er simpelthen fantastisk. Ha et godt lydkort i din PC og det er prikken over i'et.

• #9   25. apr 2012 Det er stock lydkort, men det er rigtig godt.. jeg har også hørt godt om Z-5500 og at det skulle være vildt.. men derimod så er Z906 højere watt på subben og enhederne skulle være bedre kval.. men på den anden side koster Z-5500 det samme som Z906 selvom det er meget ældre.. det må betyde kvalitet jo smiley
    Jeg må bare igang med at tusse lidt ekstra folk så jeg har råd til kittet smiley

• #10   25. apr 2012 Så hvis i skulle anbefale en af dem ? har besluttet mig for at finde sådan et sæt nemlig (:

Kommentér på:
Surround til PC, anbefal et sæt ?

Annonce