Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu kan du jailbreake din iOS iphone/ipad
  • Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 29
    #1   25. maj 2012 ja har jailbreaket min 4s og ipad 3 og det virker perfekt...

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jun 2011

#3   25. maj 2012 okay...det virker på mine enheder...ved ikke hvad du gør forkert..

• #4   25. maj 2012 får også noget gik galt hver gang både med ipad og 4s og har prøvet både på pc og via air

• #5   25. maj 2012 Kan jo egentligt godt være deres server er overbelastede nu her

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jun 2011

#6   25. maj 2012 læs dog hvad der står... 2.0

(link fjernet) til windows

til mac

(link fjernet)

• #7   25. maj 2012 Fedt, tak. smiley
    Virkede uden problemer på min iphone 3gs. smiley

• #8   26. maj 2012 så fik jeg styr på det smiley hentede 5.1.1 firm fra 2 forskellige steder og den ene meldte fejl ved ca 77 % hver gang. men den anden gik det glat med smiley er nu på 5.1.1 jb og unlocket

• #9   8. jun 2012 Hvad gør det egentlig ved garantien?? får nemlig en Ipad 3 her en gang i starten af næste uge.

kan den JB'es uden det går udover garantien fx?

ps er første gang jeg ejer et æble produkt

• #10   8. jun 2012 Jeg gidder ikke garanti bøvlet på disse billige produkter. Det er alt for meget pis, og venten. Går lortet i stykker så køb en ny. Og bliver det ved med at gå i stykker så drop mærket og køb noget andet smiley

• #11   8. jun 2012 andre der har et svar man kan bruge til noget?? Mik S skriver vidst bare for at holde sig vågen

• #12   8. jun 2012 Kws: Garantien ryger. Men du kan bare fjerne jailbreaket, hvis nu den går i stykker, også sende den ind. Så er der stadig garanti. smiley

• #13   9. jun 2012 @ Hell no.

Hvorfor ??

Jeg ventede i 3 mdr for at få min iphone3 retur fra rep. så virkede den under 1 md. og så retur til værkstedet..

Det er besværligt og man går i evigheder og mangler sit indkøbte isenkram . jeg magter det ikke. køber på nette hvor det er billigst. og fucker garantien. forstår ikke hvorfor det gør mig blød i skallen.

Alle de frustrationer over nogle få tusinde kr..

Og jo, jeg har da også bekendte som ikke har råd til den ipad, eller telefon de render rundt med, som kun er i deres varetægt fordi man kan afdrage/låne til den.. jeg plejer at omtale den som SPADER....at gældsætte sig for et stykke elektronik, og have store problemer med at få et nyt når det går i stykker ....tsk tsk tsk... ingen respekt herfra.

//Mik

• #14   9. jun 2012 Er en smule enig i Mik smiley Men at kalde det noget lort bare fordi du har været uheldig er dumt.
    Jeg har selv haft iPhone og iPad og har solgt begge dele da jeg ville prøve noget nyt.

• #15   9. jun 2012 @magnus.

Nogen synes at et givent produkt er Guds gave til folket. Andre vil ikke have det inden for dørene, om det så var gratis. Kommer an på de erfaringer man personligt har med produktet.

Og så er det lige meget om der er tale om en Kina crosser eller en Audi r8. Der er altid både nogen der elsker og nogen der hader smiley

Sidder og skriver dette på en iPad2. Som også er købt uden garanti i England smiley virker i øvrigt fint. På trods af den lamme ordbog :0)

• #16   9. jun 2012 Haha smiley
    Tjae, sådan er vi jo forskellige :P?

• #17   9. jun 2012 nu spørger jeg måske dumt. men jeg har lige fået mit første apple produkt en ipad 2. hvad betyder det at jailbreake den. og hvad kan man gøre ekstra end hvis man ikke har det...

• #18   9. jun 2012 Leivi: Gratis spil/ting, og du kan modificere den lige som du har lyst til. Tror ikke at der er én ting, som du IKKE kan hente ned.

• #19   9. jun 2012 oki. men er den så mere åben og modtagelig for alt muligt lort. eller er den sikker nok endnu. har ikke en skid forstand på det.

• #20   9. jun 2012 Hvad tænker du helt præcist på? smiley

• #21   10. jun 2012 Hell no, så er man fanme også dum hvis man kommer til det smiley
    Har endnu ikke hørt om nogen der har gjort det og jeg kender rigtigt mange med jb inkl mig og min bedste ven.

• #22   10. jun 2012 Ja, man skal ikke hente helt ukendte repo sources.. for så kan det gå galt, men de mest normale som xselize (eller hvad den nu hedder) kan man sagtens bruge uden nogen former for virus smiley

• #23   10. jun 2012 det har da lige gjort mig en del klogere. tror bare jeg skal lade være at rode mig ud i at JB min ipad. for det er nok bedst at se og prøve andre der har gjort det...

• #24   15. jun 2012 hvordan henter jeg det program

• #25   15. jun 2012 Nicki: Har du SLET ikke lagt mærke til 5 links som er i kommentarene?! -.-

• #26   15. jun 2012 har fået det hentet og lagt ind nu kemper jeg bare med at unlock den hvordan gør man det

• #27   15. jun 2012 Der er en guide med...........

• #28   22. jun 2012 jeg skal snart til at opdatere min telefon. og jailbreake igen. har i links til programmet? og kan man gøre noget for at de tweaks og apps man har hentet bliver der?

Kommentér på:
nu kan du jailbreake din iOS iphone/ipad

Annonce