251 visninger
|
Oprettet:
Energi priser jeg kan sparre - kan du. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg læste om hvordan nogle lande er mere ramt end andre lande når der tales om energiprisstigninger og det vil kun blive være hvis vi får en kold vinter og her tænker jeg så i hvorfor EU søger for at vi alle får den samme energi/varme kald det hvad i vil pris og der findes jo mange der bare ikke kan overskue de næste 3 - 4 måneder især når der tales om energi/varme.
og nu har vi jo ikke haft vinter hos mig endnu så jeg bruger ikke ret meget varme og når og hvis der så er frostgrader få mine radiatorer et lille nøk ekstra - dog er jeg langt fra der hvor mine radiatorer plejer at stå og det må jo ku kaldes for at sparre.
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 310 Svar: 2.099
Så i det nye år bliver det nok en laaaang tur til varme himmelstrøg.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 53 Svar: 579
Noget andet med EL, hvor priserne har taget en himmelflugt uden lige - lige nu indtil kl. 21 omkring 6 kr. pr. Kw.
Gennem de sidste 5 år har vi halveret vores EL-forbrug, bla. skiftet til LED i hele hytten, samt skiftet stort set alle hvidevarer ud til noget som bruger minimal strøm, og så har vi lært at slukke efter os, samt standby når vi enten ikke er her, eller går til køjs.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
Energi priser jeg kan sparre - kan du.