1.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Macbook pro 13" for lille? Macbook pro 13" for lille?

Hej Baboom

Jeg skal til at skifte min forfærdelige 10" packard bell ud. Har allerede fundet ud af det bliver en macbook pro.

Men jeg ved bare ikke om en 13" bliver for lille til mine behov... Jeg går på handelsskolen så skal bruge den til opgave internet osv. Udover det, har jeg et slr kamera og redigere tit billedere i photoshop på min stationær. Samtidig spiller jeg også computer af og til, bla wow, diablo 3 og cod mw3. Og til tider tager jeg også min stationær over til nogle af mine venner og gamer lidt. Så jeg ville gerne tage macbook'en med engang i mellem, så jeg slipper for at skille min stationær ad hvergang..

Jeg har prøvet at lave en danskopgave med min kærestes 13" Macbook pro. Hvor jeg synes flere gange den var for lille. Bla. da jeg skulle se på det billede jeg skulle analysere...
Og da jeg er vant til at dele min 22" stationær skærm op i 2 når jeg laver opgaver. Der var den simpelthen ikke stor nok..

Som sagt er jeg studerende, og har råd til den nye macbook pro med retina skærmen. Men har masser af andre ting jeg kunne bruge mine penge på smiley

Så jeg vil gerne spørger jer om jeg skulle bruge penge på den nye MBP med retina skærm til 17.600 kr. eller nøjes med en 13" ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macbook pro 13" for lille?
  • #1   21. jun 2012 Så snart du har haft den i en uges tid, kan du ikke sidde ved en større skærm - men det er selvfølgelig ens egen vurdering om man kan det.

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   21. jun 2012 13,3" er den ideelle størrelse for mig. Transportere den en del så vægt og størrelse er væsentlig. Droppede selv retina macbooken fordi den var 15". Jeg syntes det er for stort.

13,3" fungere desuden også fint til spil smiley

• #3   21. jun 2012 Min kæreste har også sagt jeg kan låne hendes i noget tid, og se om jeg kan vende mig til det smiley

Og angående vægt og størrelse. Så er den nye mbp med retina lettere end 13" pro smiley Jeg har alligevel altid taske med hvis jeg har computer, så selve størrelsen er faktisk ligemeget for mig smiley

synes bare 9 tommer mindre end min stationærs skærm er meget smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #4   21. jun 2012 Jeg har en Macbook Air til studiet og den er rigelig stor til mig. Jeg skulle på et tidspunkt rette en kammerats opgave igennem for stavefejl. Han havde en 17.3" eller hvad det hedder. Det var som at sidde med en 27" iMac smiley Det var helt vildt. Jeg forstår ikke at folk vil have de store bærbare og så vejer de så meget.

Så jeg er sikker på at 13" er alt rigeligt!

• #5   21. jun 2012 Altså hvilket studie snakker vi om? Lyd eller kamera? smiley

Og igen... 15" med retina er lettere end 13" pro smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#6   21. jun 2012 Cecilia? Hvilke type matematikopgaver? Jeg har nemlig selv haft matematik på A-niveau og jeg kunne fint klare alt med 1 vindue på min 11"? smiley

• #7   21. jun 2012 Nemlig Cecilia! Da jeg skulle lave dansk opgaven, skulle jeg også have 2 filer åben, og det fungerede bare ikke smiley

Vel bare en aflevering? Hvor man har word og Excel åben sammentid ? smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#8   21. jun 2012 Nåreeeh på den måde, så er jeg med!
    Jeg troede du mente at du ikke kunne lave en opgave i et dokument, fordi skærmen var for lille.

Jeg plejer bare at have flere skriveborde? Så kan du have f.eks. Nspire Cas på det ene og programmet du skriver i på et andet. Og så bare swipse mellem dem.

• #9   21. jun 2012 Jeg ved dog godt hvordan man gør det, men synes bare ikke det er optimalt når det er store formler osv smiley

• #10   21. jun 2012 Sidder selv med min 13" pro nu, og synes det HELT den perfekte størrelse. Nå siddder ved en anden computer, synes jeg den er ALT for stor. smiley

• #11   21. jun 2012 Altså... Tror ikke jeg vil synes med det samme den vil være perfekt ihvertfald smiley

Kommentér på:
Macbook pro 13" for lille?

Annonce