470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

macbook pro 13' macbook pro 13'

Hej folkens har lige købt sådan en ny macbook som jeg lod lade helt op til at starte med... Men jeg kan sku ikke få den til at sige 7 timer tilbage på batteriet??? Er det fordi jeg ikke lod den være så den kunne lade i flere timer til at starte med, eller hvordan???

Skærm belysningen er lidt over halv med wifi tændt... fatter ikke hvordan jeg kan få 7 timer ud af den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  macbook pro 13'
  • #1   13. feb 2012 50 % procent tilbage er der på den, og den siger 2 timer og 30 minutter tilbage...

• #2   13. feb 2012 Når man køber en MacBook Pro 13, gjorde jeg selv i december 2011, der sagne manden i butikken at man ikke behøver at lave den op, før man bruger den, og det har jeg ikke gjort, altså hvis du kører med fuld lysstyrke både i skærm og tas. Så er det klart den ikke holder strøm så længe, og hvor meget du har åben osv.. Men da jeg var ude og køre så jeg film og det var der 89% strøm = 8:44 timer smiley men det kommer meget an på lysstyrke!! smiley

• #3   13. feb 2012 Og især om der køre nogle programmer i baggrunden smiley

• #4   13. feb 2012 Hej,

Min MacBook Pro 15" kører NEMT 7+ timer på en fuld opladning hvis jeg bare surfer på nettet og skærmens lysstyrke ikke er skruet helt op.
    Bemærk dog at dit batteri lige skal have et par cykli (lades op og aflades et par gange) før det virker optimalt.

Husk at skrue ned for lysstyrken og sluk programmer du ikke bruger.

Du kan sagtens være på nettet, surfe (men Flash og Video og meget download dræner på batteriet) og du kan også sagtens bruge ikke-tunge programmer som Word og andet til at skrive i flere timer.

• #5   13. feb 2012 super gutter!!! MANGE TAK smiley Fandt ud af man skal slutte programmerne, det ikke bare nok at man trykker på det røde kryds! Takker igen smiley Nu står der 9 timer tilbage med halv lysstyrke osv.. Er bare glad hvis den klarer 5-6 timer smiley

• #6   13. feb 2012 CMD + Q

En hurtig måde at lukke programmer smiley

• #7   13. feb 2012 skum-caT

man lærer sku noget nyt hver dag. tak for det =)

Kommentér på:
macbook pro 13'

Annonce