1.041 visninger
|
Oprettet:
rep af bærbar i midt/vestjylland. anbefalet? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har en bærbar der kunne trænge til en rep. pga løs forbindelse i ladestik.
Er her nogle med erfaringer for og imod steder i det midt/vestjyske at få lavet sin bærbar?
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 423
jan 2007
Har lige skrevet til dem for at høre om de kan løse mit problem Lemvig er en overkommelig afstand herfra.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 176
Det er ihvertfald billigt
jan 2007
ikke lige på tæt hold desværre. murer, tømrer, mekaniker osv.. men de kan næppe hjælpe
aug 2012
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
apr 2008
Jeg er mekaniker(dog arbejder jeg ikke som det mere), og jeg kan godt måle mig ud til noget, og skille en bærbar ad..
Men så en Elektronikfagtekniker som det hedder idag..
Og som det lyder lige pt, så er det bare en løs forbindelse i ladestikket, hvilket sikkert bare kan skiftes ud helt (kan det ihvertfald på HP bærbar) og det er "plug'n'play"
Du skal dog stadig skille skidtet ad, men hvis du ikke tør det, eller ved hvor du skal starte, så er der masser af guides på youtube, og garanteret også til lige præcis den model som Trinity har
aug 2012
at jeg kan lave mobiltelefoner har intet at gøre med at jeg er elektriker....
og fordi jeg kan lave mobiltelefoner er det ikke ensbetydende med at jeg kan fikse en bærbar!
bare fra samsung til nokia telefoner er der en verden til forskel i hvordan det er samlet (stik/loddet) og meget andet.....!
så lad nu være med at påstå at en elektriker kan fikse en bærbar... for det kan han IKKE! med mindre han har det som en speciel interesse... men det er intet vi lærer noget om på nogen måde!!!!!!
apr 2008
aug 2012
men sådan er vi så forskellige her i verden... der findes små og store mennesker alle steder.....
apr 2008
Det kræver at man kan se logikken, og så lave det!
En der ikke er murer, kan ikke finde ud af at mure siger du?
tsk tsk...