1.041 visninger
|
Oprettet:
rep af bærbar i midt/vestjylland. anbefalet? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har en bærbar der kunne trænge til en rep. pga løs forbindelse i ladestik.
Er her nogle med erfaringer for og imod steder i det midt/vestjyske at få lavet sin bærbar?
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 423
jan 2007
Har lige skrevet til dem for at høre om de kan løse mit problem Lemvig er en overkommelig afstand herfra.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 176
Det er ihvertfald billigt
jan 2007
ikke lige på tæt hold desværre. murer, tømrer, mekaniker osv.. men de kan næppe hjælpe
aug 2012
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 187
apr 2008
Jeg er mekaniker(dog arbejder jeg ikke som det mere), og jeg kan godt måle mig ud til noget, og skille en bærbar ad..
Men så en Elektronikfagtekniker som det hedder idag..
Og som det lyder lige pt, så er det bare en løs forbindelse i ladestikket, hvilket sikkert bare kan skiftes ud helt (kan det ihvertfald på HP bærbar) og det er "plug'n'play"
Du skal dog stadig skille skidtet ad, men hvis du ikke tør det, eller ved hvor du skal starte, så er der masser af guides på youtube, og garanteret også til lige præcis den model som Trinity har
aug 2012
at jeg kan lave mobiltelefoner har intet at gøre med at jeg er elektriker....
og fordi jeg kan lave mobiltelefoner er det ikke ensbetydende med at jeg kan fikse en bærbar!
bare fra samsung til nokia telefoner er der en verden til forskel i hvordan det er samlet (stik/loddet) og meget andet.....!
så lad nu være med at påstå at en elektriker kan fikse en bærbar... for det kan han IKKE! med mindre han har det som en speciel interesse... men det er intet vi lærer noget om på nogen måde!!!!!!
apr 2008
aug 2012
men sådan er vi så forskellige her i verden... der findes små og store mennesker alle steder.....
apr 2008
Det kræver at man kan se logikken, og så lave det!
En der ikke er murer, kan ikke finde ud af at mure siger du?
tsk tsk...
Men har jo sagt: Du får ret, jeg får fred! Ergo har du fået ret.
aug 2012
En der ikke er murer, kan ikke finde ud af at mure siger du?
NEJ har jeg ALDRIG SAGT!
du siger at man skal bare spørge en elektriker om at få lavet sin defekte bærbare og så kan han lave den... og det siger jeg er FORKERT! for fordi man er elektriker kan man på ingen måde lave en bærbar... det 2 fag har INTET på nogen måde med hinanden at gøre!
så derfor at spørge en elektriker om det her... der kan man lige så godt spørge en sygeplejerske eller en murer.... de kan lige så godt lave det hvis de har interesse for det som en elektriker der har interesse for det...!
læs hvad jeg skriver og styr din fantasi!
apr 2008
God weekend til dig..
aug 2012
apr 2008
Og kan ikke forstå du ikke kan se, at en Elektriker vil have større chance for at udmåle noget, end en sygeplejerske..
Du kan finde ud af at bruge et multimeter, det kan han/hun ikke, medmindre de har fået det vist..
Min bror er elektronikfagtekniker, og han kan sagtens lave stærkstrøm, og fejlsøge.
Men det kan da godt være man ikke kan gå den anden vej!
Men god weekend
Glem det..
aug 2012
og nu siger du elektronikfagtekniker... der er en verden til forskel på hvad sådan en laver og hvad en almindelig elektriker laver! det du siger er i bund og grund at er man læge kan man helbrede alt....! der findes en milliard million grene indenfor elektriker faget... og der er godt nok langt i mellem dem der kan det hele... og kan de det kan de lidt af al og aldrig alt af alt....
apr 2008
aug 2012
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
vil nu give michael P ret i at man ikke behøver meget mere end 2 hjerneceller for at lave en ledning/skifte et strøm stik i en bærbar, det skal en elektriker sQ også kunne finde ud af ellers har han godt nok sovet i timerne...
aug 2012
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
jo det har... som elektrikker lærer du at splejse ledninger på et tidspunkt, og det ville være længe nok erfaring til at kunne reparer et lader stik i en bærbar, så bare fordi du er totalt idiot og har brugt 5 år af dit liv på at lærer hvordan man skifter en skærm på en iphone, er det ikke ens betydende med at alle andre også er lige så fat svage og idiotiske som dig
rep af bærbar i midt/vestjylland. anbefalet?