421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Corsair dominator VS Vengeance Corsair dominator VS Vengeance

Hejsa Brugere, er ved at lave mig en bette gamer computer, Har ikke helvedes mange penge så min shuttle blev købt meget let brugt med 8gb 1600mhz Corsair dominator

Spørgsmålet er om jeg skal købe 8gb dominator, eller 16gb vengeance, og så sælge de 8gb dominator,

kom frisk, jeg ved nogen sidder her med det rigtig svar, ..

P.s Prisen er næsten den samme for 8gb som for 16gb

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corsair dominator VS Vengeance
  • #1   6. okt 2012 Hvad vil du med 8 ekstra Gb ?

• #2   6. okt 2012 Ved bare at Vengeance er ikke alt for gode til AMD i serien FX.
    De kører såmænd udmærket, men når der skal clockes kommer de til kort

Jeg ville vælge YBER Corsair frem for de 2

• #4   6. okt 2012 8 gb dominator koster det samme som 16gb vengeance, ...og har en kammerat som gerne vil købe de andre, .. Det var bare for at høre hvad der var bedst,

• XFX P
    XFX P Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #5   6. okt 2012 Vengeance er nogen utroligt ringe ram. Hold dig fra dem. Behold dem du har.

• #6   6. okt 2012 Hvis det kun er til game så behold dem du har.

Skal man forresten have gode ram så skal de hedde G.Skill eller Dominator Platinium. Men Vengeance er rigtig gode ram til den almindelige bruger.

• #7   6. okt 2012 .. Det er snart vinter, så ja, det er til gaming, .. Jeg vil faktisk tillade mig og kalde min shuttle for en gamer, selv om rigtig mange ville være uenige her, ... men den spiller faktisk mange af de nyere spil med settings på ultra, ... .. har ikke infineye, bare en almindelig 27" samsung led pc skærm, og den er sku fin nok,

• #8   6. okt 2012 men bundkortet understøtter 16gb, og jeg vil gerne ha den maxet ud, men kun fordi jeg kan, ikke at jeg skal bruge skidtet til noget, ... er rigtig rigtig længe siden jeg har lavet en ny pc, ... den gamle gamer, har jeg under fotoalbums, .. Kabinettet er det eneste samt cpu køleren jeg har tilbage af den

• XFX P
    XFX P Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 22
    #9   6. okt 2012 Du får mere ydelse ud af 8gb g-skill sniper end 16gb vengeance. Så køb nogle g-skill. Enten sniper eller ripjaws.

Kommentér på:
Corsair dominator VS Vengeance

Annonce