{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

cod black ops 2 ? godt eller? {{forumTopicSubject}}

hey

er cod BO 2 godt?

er det pengene værd i forhold til mw3 og BO 1 ? smiley

overvejer det lidt

og li et andet spg

hva fortrækker i at spille det på pc eller ps3*?

syntes det svært og styre på ps3 og ser bare mange der syge til det, hvordan fanden kan de være så hurtige på et skide joystick smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cod black ops 2 ? godt eller?
  • #1   30. nov 2012 Har ikke prøvet det, men da min lillebror ønsker sig det i julegave følger jeg lige med.

Er helt enig med dig i, at det er væsentligt (MEGET!) sværere at spille på konsol, hvorfor jeg kun spiller fps på computer.

• #2   30. nov 2012 Far Cry 3! Det er det absolut fedeste spil, der er udkommet i år! Syns det er SÅ meget federe end CODBO!

• #4   30. nov 2012 Far Cry 3 ser jo vildt ud, at vurdere ud fra anmeldelser.

• #5   30. nov 2012 For battlefield er jo rigtig realistisk, haha

Det er to forskellige typer spil, med det ved du jo tydeligvis ikke noget om.

• #6   30. nov 2012 Jeg har købt black ops 2 og er fuldt ud tilfreds med spillet smiley var også rigtig glad for det første, så kan helt klart anbefale det.
    Dog vil jeg fraråde dig at købe det fra CoolShop (som download) da de har gang i polske nøgler smiley

• #8   1. dec 2012 Kan se mange snakker fordi de foretrækker andre spil og ikke fordi de har prøvet Black Ops 2.

Jeg har spillet det siden sidste weekend og det er en klar forbedring fra BO og MW3. Det slår ikke MW2, men der skal også meget til. Banerne i BO2 er super fede og varierede så man hele tiden kan hygge sig uden at blive overvældet af shotguns eller snipers. Fordi perks ikke er så dominerende så er spillet også meget mere dynamisk, så dem med høj level ikke pludselig har for mange fordele overfor nybegyndere. Det eneste jeg indtil viderer ikke kan lide er et relativt lille udvalg af våben.

• #9   1. dec 2012 bf3 syntes jeg ik om har det selv.

og ska bare være et fedt spil manm kan spille online mod venner og li pt er jeg igang med bo 1¨på ps3

så havde stærkt tænkt på bo2 men om det skal være til pc eller ps3 det ved jeg ikke

• Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 82
    #10   1. dec 2012 Black ops 2, er helt klart til anbefaling. Har haft spillet alle cod, men ingen af dem slår cod4 smiley

• #11   2. dec 2012 Jeg vil også vame anbefaler det dov er eder lidt små fejl men det er der jo altid men zombies er total Nice glæder mig allerede til De ny packes

Kommentér på:
cod black ops 2 ? godt eller?

Annonce