{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

Hvilken iPad? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en iPad til skolebrug, samt til at se film på og den slags. Jeg har en Macbook Pro 15" samt en lille Notebook fra Dell, men min Dell kan snart ikke mere og jeg synes at min Macbook er for stor og dyr til at tage med i skole. Jeg er dog ret meget i tvivl om jeg skal have en 3'er eller en 4'er, og om jeg skal have mulighed for 3G på den? Jeg har iPhone der er tilsluttet TDCs net, så i realiteten kan jeg vel bare lave min telefon til et hotspot og slutte iPadden til nettet der når jeg ikke er hjemme, men spørgsmålet er om jeg bliver træt af det i længden? Udover det kan jeg ikke helt finde ud af om 16GB er nok eller om jeg bør købe en med 32GB? Jeg skal som sagt bruge den til noter, til nogle film, billeder og apps.

Håber der er nogen med lidt mere iPad-erfaring end mig, der har lyst til at dele ud! Mange tak og glædelig bagjul smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken iPad?
  • #1   25. dec 2012 Jeg kan vitterligt ikke mærke nogen forskel på ipad 1-2-3, overhovedet. For mig ville det være totalt spild af penge at købe den nye. Du skal så meget ned i detaljer for at se en forskel (min generelle holdning om flere af apples produkter, dog ikke macbooks), og derfor ville jeg fint kunne holde mig til Ipad (1).

• #3   25. dec 2012 Esben - Jeg ønsker at købe en fra ny (uden ridser og med forsikring og garanti), det kan derfor ikke lade sig gøre at købe 1eren smiley På Apples hjemmeside kan man få 2eren og 4eren så vidt jeg kan se. Man kan bare kun få 2eren med 16GB.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #4   25. dec 2012 Vælg den nyeste.

• #5   25. dec 2012 Julie - tak for svar smiley Den nye findes også i stor udgave, den blev udgivet samtidig med minien. Tror også jeg har besluttet mig for at jeg godt kan leve uden 3G, men så vil jeg til gengæld prioritere pladsen og købe med 32GB smiley

• #6   25. dec 2012 MR X - hvad baserer du det på?

• #7   25. dec 2012 Har en et'er, og kan nu godt mærke forskel når jeg sidder med en 2'er..
    Men om de nyere er så meget bedre at de er pengene værd ved jeg ikke. Syntes den gamle klare det meget godt..
    Men har du sat dig for den skal være ny er det jo dumt ikke at købe det nyeste.. Så holder den vel også dét længere hvis du blir glad for den.

• #8   25. dec 2012 Esben.. så fejler dine øjne noget.
    1'eren sløv og virkelig dårlig skærm..
    2'eren er ok hastighedsmæsigt men skærm halter..
    3'eren, fin skærm og hastighed
    4'eren insane skærm, og kan trække alle spil til iPad

Med hensyn til 3g, så ville jeg tage med.. for det æder satme strøm at lave hotspot på en iPhone..

• #10   25. dec 2012 Helt sikkert! men skærmen er altså ikke pæn at se på smiley

• #11   25. dec 2012 Mange tak for svar smiley jeg synes dælme at det er en jungle at finde rundt i, der er så meget at vælge imellem og tage stilling til

• #12   25. dec 2012 Hvis du har pengene, så tag 4'eren. Der følger også et dejligt headset med, og skærmen er så lækker!

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #13   25. dec 2012 ".. for det æder satme strøm at lave hotspot på en iPhone.. "

Ja det skal jeg satme love for. 100% strøm kan næsten på få minutter blive til 10%

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#14   25. dec 2012 Fordi den har den nyeste styresystem, og det er udfra det der kommer de fleste opdateringer.

De gamle er jo langsommere, og jo nyere jo bedre.

Men der er andet end ipad.

• #15   25. dec 2012 MR X - Ja det ved jeg, men jeg ønsker iPad da jeg rigtig godt kan lide Apples styresystem smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

#16   25. dec 2012 Har selv en 2&3'er
    Men er slet ikke apple fan, den virker bare bedst til det vi bruger dem til.

Skulle jeg skifte den ene ud blev den med den nyeste model,

• #17   26. dec 2012 Jeg kan ikke se den store forskel på skærmbilledet. Og hvis jeg interessere mig for at billedet skal være i topkvalitet, så køber jeg ikke en tablet.

• #18   26. dec 2012 iPad 4, er topkvalitet kan jeg godt love dig for smiley Den har en opløsning på 2048 x 1536 hvilket er ret flot af en tablet.

• #20   27. dec 2012 Tak for de mange brugbare svar, hvor er det fedt at i gider at bruge jeres tid på at hjælpe smiley det er dejligt med hjælp fra folk med erfaring

Kommentér på:
Hvilken iPad?

Annonce