{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.962 visninger | Oprettet:

MM-Vision bærbar {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står og skal have mig en ny bærbar. Det skal være en med mindst 17" skærm, og så skal den kunne bruges til at spille de nyeste spil (BF3 osv.) i fuld grafik.

Jeg har så fundet denne hos MM-Vision, som passer til mit budget, som siger max 9000,-

www.mm-vision.dk[...]

Mit spørgsmål er så hvad i siger til den?
Og ikke mindst hvad i siger til en bærbar fra MM-Vision. Altså er det noget der dur? Specielt kabinettet er jeg nervøs for. Er det noget billigt plastik skrammel, eller er kvaliteten god?
Hvad med køling - gør den det tilfredsstillende, nu hvor den skal bruges til gaming? Mvh. Kasper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MM-Vision bærbar
  • #3   1. jan 2013 Det med cd'erne lyder som en fejl 40.

Nå, men on topic, så har min kammerat efter min anbefaling lige før jul købt en 17,3" Clevo-maskine hos MM-Vision til 8000,-, og den er faktisk ret lækker.

Ok, bundle og tilbehør er en by i Ungarn, men nøgternt set får du meget for pengene.

Det eneste de sådan set mangler er baggrundsbelyst tastatur, som jeg personligt ikke kan leve uden (hvilket min Sony VAIO har).

P.S. Der findes ikke nogen bærbar med et enkelt grafikkort der kan trække BF3 i "fuld grafik", dvs. 1080P og Ultra-settings.

Mht. køling, så anbefales man som altid at have en plastickøledims til en 100-krone under, det hjælper altid, hvis man nu spiller i fem-seks timer i træk smiley

• #4   1. jan 2013 Har haft min i 3 uger. Fin kvalitet og god hardware - og så til overkommelige penge!

• #5   1. jan 2013 Tak for jeres svar.
    Søren G, hvad gfx kort sidder der i din?

www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=705500020&gruppe=visionnotebook

Dette link burde virke.

• #6   1. jan 2013 Jeg købte deres 15" X-serie til 9000 for en god måneds tid siden. Den er sgu ret lækker, jeg blev i hvert fald positivt overrasket, for havde selv haft de bange anelser. Der sidder to separate kølere til hhv CPU og GPU, de er ekstremt nemme at komme til, blæsebladene kan løftes af spolen så radiatorene er også nemme at rengøre. Den har 6 fødder hvilket jeg synes er et enormt plus, da man sagtens kan sætte den på et bord med en dug eller lignende.
    Keyboardet er lækkert, meget endda. Samt de indbyggede Onkyo højttalere spiller rigtig godt.
    Af negative sider er der:
    En ekstremt skarp kant, altså den du hviler underarmene på, men det er ikke så stort et problem som først antaget, kun hvis man eks ligger på maven og bruger den i sengen.
    Sluk/tænk knappen er dårlig, den skal masseres lidt - det er til at leve med.
    Den er lavet i fuld plast, men ikke fordi den virker billig.

Synes i hvert fald jeg har fået meget for pengene.

• #7   1. jan 2013 Det er btw Clevo der laver kabinetterne, så kan du jo google dem ned den vej.

Kommentér på:
MM-Vision bærbar

Annonce