7.457 visninger
|
Oprettet:
Macbook Air bliver varm? {{forumTopicSubject}}
hey it hoveder har ingen forstand på computere overhovedet så håber der kan hentes lidt hjælp herinde jeg købte en macbook air fra ca 5 måneder siden og har kun brugt den til at surfe på nettet intet andet og blæseren har sjældent startet selvom den har været tændt i mange timer men de sidste par dage er blæseren allerede startet efter der er gået 5 minutter max og den stopper ikke før jeg lukker computeren og så bliver den jo naturligvis sindsyg varm?? nogen der kender til problemet? eller kan jeg evt gå til forhandleren hvor jeg købte den og gøre det til deres problem eller hvordan skal jeg forholde mig?
okt 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
Først og fremmest så prøv at følge nedestående guide, og tjek om det gør en forskel. Hvis ikke det gør en forskel, så tager vi fat i din jobliste bagefter.
Meld tilbage når du har prøvet.
Shut down the computer.
Plug in the MagSafe power adapter to a power source, connecting it to the Mac if its not already connected.
On the built-in keyboard, press the (left side) Shift-Control-Option keys and the power button at the same time.
Release all the keys and the power button at the same time.
Press the power button to turn on the computer.
Note: The LED on the MagSafe power adapter may change states or temporarily turn off when you reset the SMC.
okt 2012
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
Ved ikke om det bare generelt er et problem for dem.
Bruger også "smcFanControl".
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 43
umiddelbart lader det til at have virket ser lige tiden an ellers vender jeg lige tilbage indtil videre mange tak for hjælpen
okt 2012
I tilfælde af det ikke har løst problemet, så skal du have ild i din Aktivitetsovervågning (programmer - andre - aktivitets overvågning) sorter listen efter cpu forbrug, og se efter om der ikke er et program i toppen som bruger 98-112% af cpuen. Post navnet på programmet herinde derefter
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 49 Svar: 271
Macbook Air bliver varm?