Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 5 HJÆLP!
  • #2   11. feb 2013 ja det er den, det har aldrig sket før da jeg har haft iphone 3gs -4 - 4s

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 16
    #4   11. feb 2013 Det problem har jeg ikke, kan du ikke tag et par skærmprint af hvilken program at du har installeret?

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#5   11. feb 2013 hvilken appsync version bruger du?

• #6   11. feb 2013 Lars M , hvad mener du helt præcis, jeg henter bare nogle spil også sletter jeg dem som jeg ikke bruger, så genstarter den og går over til exit mode også trykker ejg genstart,

• #7   11. feb 2013 jeg bruger , appsync for ios 5.0+

• #8   11. feb 2013 har slette appsync 5.0+, så hentede appsync ios 5&6 men crasher stadig når man bare sletter en app man har hentet

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#9   11. feb 2013 Jeg tænker på hvilket programmer har du hentet fra Cydia, det er ikke sikker at de alle understøtter IOS 6.1, den appsync at du har hentet hvilket repo er den fra?
    jeg har installet først den fra sinfuliphonerepo.com den hedder appsync for ios 4.x-6.x og bagefter har jeg installet appcake.
    Da du jalibreakket din Telefon var det på en sikkerhedskopi som har været bruget under ios 5.1 med jailbreak, for det kan giv nogle fejl nogle gange.
    og har du opdatet til ios 6.1 via iTunes eller via OTA, for det skal være via iTunes

• #10   11. feb 2013 Jeg har opdateret det fra iTunes og har beholdt mine gamle ting da jeg jailbreakede den, source- boerse-repo , ihackstore,sinfulirephone,xsellize,repocydia,iphonecake

De source jeg har

Men synes det underligt at den også genstarter og går i exit mode når man henter fra AppStore den originale fra Apple

• #11   11. feb 2013 Skal jeg prøve at gendanne alt og jailbreak igen? Har en masse som jeg skal til at hente igen smiley

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#12   11. feb 2013 Jeg vil gendanne som ny iphone, jeg bruger Gmail til kontakter og kalender og mail, så det eneste jeg vil ha glæde af med en sikkerhedskopi er SMS, resten kan man rimligt hurtigt installer igen, så der ikke er noget fra en gamle sikkerhedskopi, de ting at du har hentet fra App-store er jo nem at hente igen, og ja cydia det er lidt mere tungt,
    Har en af vennerne der har gjort noget af det samme, og han har problemer med at den ikke kan starte Facebook med mere, mit råd er altid, brug kun sikkerhedskopi på samme version ios , til jalibreak er den funktion ikke super, kender for mange der har problemer, har altid lavet en ren installation, har næsten aldrig problmer

• #13   11. feb 2013 Okay jeg prøver ar fuld restore den så jeg har den som ny iphone

• #14   11. feb 2013 Hvordan fungere gmail? Kender det ikke

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#15   11. feb 2013 jeg har en gmail konto, som jeg bruge til mails selvfølelige, men den kan man bruge som exchange konto på iphone, og så kan den sync mails, kontakter og kalender den vej, det er rimeligt nemt
    Du kan også bare gendanne til ny og så lad være med at opsætte med icloud, og så slå icloud til bagefter og så kun vælge kontakter og mails kalender med mere, bare ikke bruge den til sikkerhedskopi

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#16   11. feb 2013 hvis du gøre det med icloud som jeg skrev og så når at du installer SBsettings og den så kan huske dine gamle indstillinger, så kan du godt starte forfra, men jeg vil tro at du kan gøre det, kan ikke lige se hvorfor at den skulle tag nogle gamle indstillinger med, men man ved jo aldrig smiley

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#17   14. feb 2013 Hva så, har det hjulpen?

• #18   15. feb 2013 Jeg gendannede telefonen så det køre super nu smiley og har hentet alle mine gamle ting smiley

• Lars  M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2012

#19   15. feb 2013 ja du lavede den som en ny?

• #20   16. feb 2013 ja smiley

Kommentér på:
Iphone 5 HJÆLP!

Annonce