{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

-byg selv computer dyre end færdig?! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Skal have mig en ny computer og nogle gutter her fra siden har foreslået denne:

http://topdata.dk/product.asp?product=8601

Ved at lave nogle små opdateringer, kommer den til at koste mig 7346.
Det er med I7 processor, 128 GB ssd og et større bundkort.

jeg har for sjov prøvet at finde delene separat på nettet og her blev jeg overrasket!
Ved at finde de billigste dele gennem EDBpriser.dk ville computeren blive ca. 1000 kr dyrer end den samlet fra topdata!

Hvordan kan det passe?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  -byg selv computer dyre end færdig?!
  • #1   3. mar 2013 Giver det ikke lidt sig selv?

• #2   3. mar 2013 Hvis jeg syntes at det gav sig selv, havde jeg nok ikke spurgt...

Jeg er godt klar over at man ikke selv købet til hardwaren til engrosprisn, men med firmarenes indtjening og arbejdstid troede jeg også at det ville være dyre at købe noget færdigt.

• #3   3. mar 2013 Der må næsten være en fejl i din søgning på EDBpriser smiley For det giver ikke helt mening. Det har altid været billigere at bygge selv..

• #4   3. mar 2013 * Jelle *

det kommer and på hvad behovet er, syntes det hænder rimlig ofte at der kommer tilbud på færdig systemer hvor du ikke kan følge med på samle selv.

• Jacob D
    Jacob D Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 101
    #5   3. mar 2013 Er du sikker på at det er de nøjagtigt samme dele? Ofte så bruger producenterne af de færdigbyggede computere nogle lidt billigere producenter af Hardware end du evt. ville finde. Der er trods alt flere producenter af stort set alle hardware komponenter.

• #6   3. mar 2013 jeg har taget indholdet fra den færdige computer slavisk og søgt. Så går bestemt ud fra at det er de samme ting.

• #7   3. mar 2013 Der er jo altid en form for rabat når man køber mange ting.. idet her tilfælde køber du jo alle tingene ved samme forhandler.. Måske det kan være derfor.
    Eller også er det bare et tilbud.

• #8   4. mar 2013 Når du køber en samlet computer skal de tjene på et salg. Køber du 14 dele, skal de tjene penge på alle 14 dele. Så jo, i nogle tilfælde kan det godt forholde sig sådan

Kommentér på:
-byg selv computer dyre end færdig?!

Annonce