{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Hp bærbar fryser {{forumTopicSubject}}

Har en hp bærbar som fryser billedet hele tiden så man bliver nød til at slukke den helt og tænde den igen . Bærbaren køre godt nok videre men skærmen virker bare ikke har prøvet at sætte en anden skærm til men det er det samme . Nogen der ved hvorfor den gør det og hvad man kan gør ved det ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hp bærbar fryser
  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #1   8. mar 2013 den har grafikkort fejl. om på nogen model er det onboard og det viil sige nyt bundkort

  • #2   8. mar 2013 nyt bundkort vil sige ny bærbar.

    Men ja virker som en grafik fejl, det kan også være du kan løse det ved at støvsuge din computer en tur, det er ikke sikkert den kan komme af med varmen.


  • #3   8. mar 2013 det kan fikses man tager motherboardet ud og bager det ved 200 grader i 10 minutter

  • #4   8. mar 2013 "det kan fikses man tager motherboardet ud og bager det ved 200 grader i 10 minutter "

    Med garanti du laver flere fejl end der var !

    Og nej det er sjældent det kan løses ved at "bage" det. Det kan dog forkomme at afhjælper fejlen. Men støvsug eller blæs køleren igennem, i modsat retning af den vej den blæser, og hvis du blæser igennem med trykluft, så fikser ventilatoren først, ellers risikere du at ødelægge lejet, og/eller at generer en spænding nok til at ødelægge styringen.


  • #5   8. mar 2013 -ALPHA- hold nu kæft! jeg har lavet jeg ved ikke hvor mange af de hp dv6 dv7 og dv9 serier ved at bage dem og det har kun fejlet én eneste gang så før du udtaler dig skal du jo vide hvad du snakker om!

  • #6   8. mar 2013 Erik M.

    Hvad er din begrundelse ?


  • #7   8. mar 2013 du ved tydelig vis ikke hvad du snakker om ?

  • #8   8. mar 2013 mangler du argumenter ?

    Arbejder heller ikke med det til dag...


  • #9   9. mar 2013 - ALPHA - du tror du ved en masse. Hvad nu med at kommentere ting du ved der ikke kan lade sig gøre istedet for at skrive at det ikke kan, har du selv testet det før ? NEJ! så hold kæft! jeg har så gode erfaringer med at bage motherboards fra bærbare af med gfx fejl og i det hele taget hvad jeg har reddet ved at bage. det er gået galt én gang ud af ja flere 100 gange nu... så mit argument er vist iorden for at bagning kan lade sig gøre og dit er ligeså snot dumt som du selv lyder !

  • #10   9. mar 2013 Erik M:

    1. Dit ordvalg er simpelhen for useriøst. Prøv at opføre dig som en på 25.

    2. Har væsenlig mere erfaring og uddannelse inden for området end dig.

    Slut herfra, nogle er bare for useriøse, og folk der ikke kan indse jorden ikke er flad, er rimelige svære at overbevise om at den faktisk er rund...


Kommentér på:
Hp bærbar fryser

Annonce