{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Windows på mac !
  • C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #1   6. aug 2013 Insallerer det.

Hvis du vil køre det som dualboot så skal du hente bootcamp, og hvis du vil køre det samtidigt så skal du hente vmware fusion eller paralelles

• #2   6. aug 2013 Okay, er det svært at installere det der dualboot ? og skal det indstalleres før eller efter dualboot installeres ?

• A
    A Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #3   6. aug 2013 Søg på youtube. Der er mange guider til hvordan og hvorledes, og hvis du søger på din mac, så søg efter Boot Camp-assistent.
    Det er den du skal bruge og det er super nemt.

• #4   6. aug 2013 Okay mange tak for svar smiley

• #5   6. aug 2013 Kan være det er et dum spørgsmål meeeen hvorfor ??

• #6   6. aug 2013 Kenny F: Måske fordi Apple's styresystem ikke passer lige godt til alle?

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
    #7   6. aug 2013 Er jeg den eneste der synes det er åndsvagt at købe en mac hvis man vil have ens computer skal køre windows?

• #8   6. aug 2013 Det er en veninde, der skal starte på skole, og hun skal bruge et program der kun kan køres i windows,. men hun har en mac?

• #9   6. aug 2013 Så sælg da mac'en og køb en computer Mac er ikke bygget til Windows smiley

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #10   7. aug 2013 Vås - Windows kører udemærket på en mac. I hendes vedkommende er det nok bedst i fusion eller paralelles da hun så kan køre sit windows program på mac.

Se fx. eksempel her: http://www.youtube.com/watch?v=JIApJMzGzDQ

• #11   8. aug 2013 Panda: Det ved jeg nu ikke helt.
    Apple laver nogle sindssyg lækre produkter i en fantastisk indpakning.
    Jeg kunne såmænd godt finde på et købe en 27" imac og smide Windows på med det samme smiley Jeg er bare for nærig, når jeg ser hvad jeg i virkeligheden får for mine penge.

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114
    #12   9. aug 2013 Dennishoeg: Giver dig ret i at Apple laver fede produkter, jeg kan bare ikke lide styresystemet på mac, derfor lader jeg være med at købe den smiley Hvis man kigger de rigtige steder er der også computere, der efter min mening, er langt federe end en mac, og så er de også billigere smiley

Kommentér på:
Hjælp til Windows på mac !

Annonce