962 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

nogle med forstand på wp8 ? nogle med forstand på wp8 ?

hej
er så uheldig at min "nye" (1 måned gammel) lumia 925 genstartede i morges og siden har den været børne låst -.- og det er faktisk PISSE FUCKIN* LORTE MEGET irreterne at jeg ikke kan downloade eller opdatere noget og den email jeg brugte til at låse den op har jeg slevføldig glemt og har prøvet at tilføje en ny til min "farmile" men det kan man ikke da jeg allerede er medlem af en "familie" så kan ikke få låst op få det der til at kan downloade fra store

nogle der ´ved hvordan jeg kan snyde det uden at midste alle mine ting ?

og lad nu for heldved vær med at sige det er fordi det er en windows mobil for er MEGET positivt overresket kom fra iphone 5 og skal aldrig tilbage til det igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle med forstand på wp8 ?
  • #1   4. nov 2013 gendan den til fabriksindstillinger, når det er gjort spørger den om den skal gendanne de programmer som lå på den før, alle billeder skulle gerne ligge på skydrive

• #2   4. nov 2013 har kun 10 billeder på skyen men ligger bare mine ting over på computeren vis det er eneste vej smiley

• #3   4. nov 2013 den ligger normalt alle de billeder op i skyen som du tager automatisk. Men som sagt, når du har gendannet den til fabriks indstillinger og du tilføjer den mail du brugte før, og som din hotmail er bundet til, spørger den om den skal installere alle de programmer og apps du havde før, og det gør den automatisk. Alle dine kontakter skulle den også meget gerne bare hente igen via skyen og facebook.

gjorde min lumia 920 i al falde.

• #4   4. nov 2013 det er jo lige præcis min mail det er gal med fordi jeg ikke er "gammel" nok -.-

• #5   4. nov 2013 Er det ikke bare at ændre dine oplysninger inde på din hotmail?

• #6   4. nov 2013 nix det er ikke nok den skal aktiveres af en "forældre" og den mail der blev brugt til det har jeg glemt men det er lige meget starter den helt forfra imorgen smiley

• #7   5. nov 2013 Okay, ellers glad for wp8? Jeg blev nemlig virklig positivt overrasket smiley

• #8   5. nov 2013 Er rigtig glad for det var lidt skæptisk da jeg købte den men,blev også selv meget positiv overrasket enste minus er deres app sortiment men det blir støre dag for dag smiley

• #9   5. nov 2013 Ja, gør det. Men de vigtige apps så som netbank og eboks osv de er der jo, så mig røre det ikke rigtig, jeg har også selv arbejdet med både android og Ios før, men bliver nok på WP platformen frem over smiley

• #10   5. nov 2013 Har også haft begge dele men Windows har imponeret mig smiley

Kommentér på:
nogle med forstand på wp8 ?

Annonce