732 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nogle med forstand"
nogle med forstand på wp8 ?
hej er så uheldig at min "nye" (1 måned gammel) lumia 925 genstartede i morges og siden har den været børne låst -.- og det er faktisk PISSE FUCKIN* LORTE MEGET irreterne at jeg ikke kan downloade ...
hej er så uheldig at min "nye" (1 måned gammel) lumia 925 genstartede i morges og siden har den været børne låst -.- og det er faktisk PISSE FUCKIN* LORTE MEGET irreterne at jeg ikke kan downloade ...
Skrevet af: Ham der jinke - 4. nov 2013
Nogle med forstand på crossere? :)
Hej er der nogle der kan fortælle mig hvilken årgang denne Honda Cr 125 er? (: (link fjernet) Og hvad er værdien på den? 4 gear er defekt :)
Hej er der nogle der kan fortælle mig hvilken årgang denne Honda Cr 125 er? (: (link fjernet) Og hvad er værdien på den? 4 gear er defekt :)
Skrevet af: Tobias F - 22. jan 2011
Spar penge på din forsikring
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 238
jo længere tid du venter jo dårligere bliver det for dig selv.. jeg kørte så længe af min bil begyndte og hakke da jeg ga den fuld gas
Efter jeg havede skiftet den.. kørte den som den skulle igen
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 119
nov 2007
Ligger der ikke en ophugger i nærheden ? ellers må du da lige låne din forældres bil.. eller en ven/venindes
nov 2007
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 119
nov 2007
nogle med forstand på biler??