{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

hey com spørgsmål (er sku i tvivl ) {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg skal lige høre jer hvilken computer i synes der er best for jeg er kommet i tvivl står mellem 2 com ,
begrund lige hvorfor i synes den ene er bedre end den anden og omvendt smiley

nr 1: http://www.topdata.dk/product.asp?product=4299&sub=287&page=1

nr2: http://www.topdata.dk/product.asp?product=3679&sub=287&page=1

håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey com spørgsmål (er sku i tvivl )
  • #1   17. okt 2007 Altså ved den billige får du AMD, dualcore.. Hvor der er Intel quadcore ved den anden. Dog er der intet som udnytter quadcore endnu, så det har du ikke behov for. Så har den billige så 4 gb RAM. Så vidt jeg husker kan de ikke alle blive udnyttet, med mindre du får et 64 bit styresystem.

Jeg ville vælge den dyre, da quad da altid er rart at have. Og det bliver jo udnyttet før eller siden. Desuden får du en silent hdd og et nice Airflow.
    Til sidst er der så 7.1 lydkort i, hvis du skulle få brug for det smiley

• #2   17. okt 2007 hmm, okai , men den dyre er jo mest til hvis men skulle bruge den som server osv , er den anden ikk bedre til spil osv ?

• #3   17. okt 2007 Må jeg høre hvad du bygger på, at den skulle være bedre til server osv?

Altså de er jo næsten fuldstændig ens. Kun processoren og rammene der anderledes. Og så nogle ubetydelige småting, som dvd afspillet etc.

• #4   17. okt 2007 Ja, selvom jeg ik er til AMD generelt, så ville jeg nok vælge den billige...

Der er ik så meget på banen endnu, som gør at man kan udnytte en Quadcore fuldt ud - medmindre du kører server til forskellige ting...

Kører selv Quadcore, 8800gtx og 4gb ram; men jeg kører også server til hjemmeside, spil osv. og bruger min computer til filmredigering m.m. Og jeg bruger ik engang min Quadcore fuldt ud endnu...

• #5   17. okt 2007 okai, så i vilel sige den billige??

Sebastian C jeg mener at quadcore pga. alle dens kerner så¨er den jo mest beregnet til servere/hjemme sider osv.
    det er jeg bygger det på smiley

• #6   17. okt 2007 Der er ikke meget knald i den amd der. Har selv en 4600+ og den sparker ikke røv, den er lidt noget lort, tag den med intel kerne i.

• #7   17. okt 2007 thomas k, det er er jo oss en 6000 så den er jo oss bedre så :)?

• #8   17. okt 2007 men alle sammen hvilken synes jeg skal tage hvis den skal bruges til spil??

• #9   18. okt 2007 Den med dualcore

• #10   18. okt 2007 HAn skal helt og aldeles tage den med Intel core, den er 120% den bedste hvis I er i tvivl så kig forbi her: www.hwt.dk.!

Kommentér på:
hey com spørgsmål (er sku i tvivl )

Annonce