962 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Problemer med ekstern harddisk. Problemer med ekstern harddisk.

Den anden dag da min ekstern harddisk fik et slag kunne jeg pludselig ikke se indholdet på den mere.. Den siger jeg skal formatere den før jeg kan bruge den.. Går jeg ind på den er den bare tom men kan se den stadig har anvendt plads på den så indholdet burde jo ligge der et sted.. Nogle der har en ide til hvad jeg kan gøre? Har en masse billeder jeg helst ikke vil miste..

Håber nogle kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med ekstern harddisk.
  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #1   13. jan 2015 Du bliver nok nød til at anskaffe diget recovery program. Som du så kan finde alle filer og flytte dem over på ny hdd. Da harddiske ikke kan tåle at få hårde slag/stød.

• #2   13. jan 2015 Hedder programmet bare diget recovery? smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#3   13. jan 2015 sorry skulle stå anskaffe dig et recovery program ala getdataback

• #4   13. jan 2015 Har prøvet med getdataback uden held.. Den har stået og kørt i 3 dage med det program så ved ikke om jeg har gjort det rigtigt.. Kender du måske andre gode?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#5   13. jan 2015 desværre ikke google det så skulle du gerne finde noget

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#6   13. jan 2015 stået og kørt i 3 dage? så lang tid tager det ikke at scanne en hdd så det lyder som om du ikke gør det rigtigt. Hvor stor er den hdd.

• #7   13. jan 2015 Mener den er 500gb nej synes også det virkede som lang tid smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#8   13. jan 2015 tager mig godt 24 timer maks med 2 tb, og du kan se den tæller procenter ?

• #9   13. jan 2015 Er det så også muligt at hente sine filer og billeder fra en stationær, der er gået totalt i sort, eller skulle jeg sige blåt, som skærmfarven er på den nu.

• #10   13. jan 2015 Nej egentlig ikke men der kommer en masse errors og sådan og kan se den skifter sekters men den har ikke rørt sig i procenter.. Måske den er helt kaput smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#13   13. jan 2015 Rasmus J tikker din harddisk?

• #14   13. jan 2015 gruppen på facebook

Computer hjælp (gratis)

er rigtig god der sidder mange eksperter inde der virkelig ved hvad de snakker om ...

bare et forslag

• #15   14. jan 2015 Tak for svar Kevin.

Så må jeg se, om jeg kan finde ud af det. :o)

• #16   14. jan 2015 Tak for svar alle.. Det vil jeg prøve.. Den har tikket prøver tage den med op til mine forældre og prøver på deres computer.. Har også fået afvide jeg kan prøve skille den af og sætte den til med et andet stik men det bliver sidste udvej smiley

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#17   15. jan 2015 du skal ikke åbne den der må ikke komme støv på pladerne. Tikker den så er det nok læse hovederne der er i stykker.

Skille den af og prøve med et andet stik, hvad mener du med det?

http://harddriveclicking.net/

• #18   16. jan 2015 HDD Regenerator virker når der er beskadiget sektore, men det er ikke gratis med mindre man kan finde en udgave på google der virker.

Problemet med GetBackData er at den stadig tilgår harddisken via Windows (går ud fra du kører det), så når GetBackData møder en beskadiget sektor, bliver den ved med at prøve at læse den, også kan windows finde på at afbryde harddisken fordi den laver for mange fejl.
    Men du kan prøve at nedsætte antallet af forsøg GetBackData bruger på at læse harddisken, så burde den komme vider.

Og hvis du har en stationær så kan du med fordel pille harddisken ud af dens USB kabinet, og koble den direkte til maskinen, så går det laaangt hurtigere, specielt hvis det er en gammel USB 2.0 harddisk, det er ufatteligt så langsomt det går smiley

• #19   16. jan 2015 Tak folkens så har jeg lidt jeg kan prøve med smiley

Kommentér på:
Problemer med ekstern harddisk.

Annonce