{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Skift ad harddisk på bærbar {{forumTopicSubject}}

Når jeg skifter min harddisk på min bærbar på min Asus aspire s3 computer, skal jeg så installere Windows 7 fra en installations cd på ny for at kunne starte computeren op ?

Den gamle harddisk er defekt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift ad harddisk på bærbar
  • #2   5. feb 2015 Systemet ligger på disken, så hvis du fjerner din harddisk fjerner du windows smiley

    Det er kun at starte forfra!


  • #3   5. feb 2015 det kommer and på hvordan dit hardware setup er...

    nu har du jo ikke skrevet præcise model nummer så har bare kigget på den første aspire S3 der dukkede op på deres hjemmeside, men den har 500 gb hdd og 16 gb sata, og ved ikke om du har en hybrid disk, eller du har en normal hdd på 500 gb og et sata modul på 16 gb, for det kunne også meget vel være når vi snakker ultra books, for så kan du højst sandsynligt sagtens skifte din "store" harddisk for styre systemet burde ligge på sata modulet, men igen du har ikke givet det fulde model nummer og har aldrig sidet med en aspire s3 i hånden smiley


  • #5   6. feb 2015 Kurt

    for din smøre var meget kortere...? og du ligner en gammel klam jule mand, men godt for dig at du føler dig så klog...


  • #6   7. feb 2015 rasmus

    Sikke en gang pølsevrøvl som slet ikke forholder sig til spørgsmålet fra tråd starter.

    Lasse

    Når du skifter en harddisk så har du også fjernet windows fra den bærbare og du skal så bare sætte den nye i og din cd med din win 7. Man behøver ikke i dag at definere boot om det er intern eller ekstern for det gør den automatisk og i de fleste tilfælde booter den fra din cd/dvd og så er du i gang med installationen. Husk ikke at installere win på batteri men fra el kablet.


  • #7   7. feb 2015 Polysl

    hvis bærbare kun kunne have 1 harddisk og alle bærbare havde cd-rom drev ville jeg give dig ret, men sådan forholder det sig heldigvis ikke. smiley


Kommentér på:
Skift ad harddisk på bærbar

Annonce