951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kim N
Kim N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

styring af volume pioneer mini discafspiller styring af volume pioneer mini discafspiller

Hejsa.
Jeg har fået købt en ældre pioneer Mj d707 mini disc afspiller, som jeg har sat til mine logitech z623 højtalere. Man kan åbenbart ikke reregulere volumen på pioneren eller dens fjernbetjening, og Logitech z623 kan man ikke bruge fjernbetjening til. Så jeg skal fysisk op og skrue op eller ned for volumen, det er jo et kæmpe problem:-)
findes der en løsning? Eller skal jeg købe en enhed og højtalere som man kan fjernbetjene, for derefter at styre volumen på mini disc afspilleren.
Der er desuden optisk,coxial og analog udgange på mini discafspilleren, jeg bruger den analoge da der ikke er andre muligheder på logitech z623. Jeg tænker om man på nogen måde kan koble en radio eller cd-afspiller til mini discen for at kunne styre Volumen der fjernbetjent, eller det vil ikke fungere?
På forhånd tak for svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styring af volume pioneer mini discafspiller
  • Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #1   3. maj 2015 Du skal have en forstærker til den. Da den jo ikke har en forstærker indbygget. En cd afspiller hjælper heller ikke du skal have en forstærker hvor du kan vælge input. Du vil aldrig kunne bruge den mini disk til at skrue op eller ned for lyden med, Det er kun en afspiller. Så find en forstærker da det er den der skal skrue op og ned og ikke din afspiller.

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    aug 2007

#2   3. maj 2015 super, tak for hjælpen. mit logitech z623 højtalere skal jo så også gå igennem forstærkeren, men kan se der er et rødt og et hvidt stik på subwooferen hvor der står aux, så skal kablerne vel bare deri, og så til forstærkerens aux indgang, og så kommer lyden fra højtalerne vel ud der igennem, er det ikke korrekt?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#5   3. maj 2015 Me læs lige igen hvad manden vil Han har jo forbundet det som du viser. Men det kan han jo stadig ikke få det fjernbetjent ud af. Derfor skal han jo have en forstærker først. Så han kan tilslutte mini disk til. Og så tilslutte sin aktiv sub til forstærkerens pre out

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    aug 2007

#6   3. maj 2015 Hejsa, ja Lasse lige præcis, jeg har forbundet det, og det spiller fint, men ja, jeg ville jo gerne koble hele mit logitech system på en rigtig reciver, hvor jeg også vil koble min mini disc til,så jeg bare kan skifte mellem de forskellige ting. Men dvs hvis jeg vil koble mit logitech system til en reciver skal den reciver have en pre out før lyden fra logitech højtalerne kan komme ud af reciveren?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#8   3. maj 2015 NEJ da det ikke bliver fjernbetjent af det. Manden har jo netop sat det til sådan og det blev det ikke fjernbetjent af. Manden skal stadig rejse sig op og gå hen til de små højtaler og skrue op og ned for lyden. Så nej du har IKKE læst hvad det er han skriver.

Hejsa.
    Jeg har fået købt en ældre pioneer Mj d707 mini disc afspiller, som jeg har sat til mine logitech z623 højtalere. Man kan åbenbart ikke reregulere volumen på pioneren eller dens fjernbetjening, og Logitech z623 kan man ikke bruge fjernbetjening til. Så jeg skal fysisk op og skrue op eller ned for volumen, det er jo et kæmpe problem:-)
    findes der en løsning? Eller skal jeg købe en enhed og højtalere som man kan fjernbetjene, for derefter at styre volumen på mini disc afspilleren.
    Der er desuden optisk,coxial og analog udgange på mini discafspilleren, jeg bruger den analoge da der ikke er andre muligheder på logitech z623. Jeg tænker om man på nogen måde kan koble en radio eller cd-afspiller til mini discen for at kunne styre Volumen der fjernbetjent, eller det vil ikke fungere?
    På forhånd tak for svar.

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    aug 2007

#9   3. maj 2015 Havde i en løsning i forhold til at køre logitech lyden over en reciver?

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#10   3. maj 2015 Kim ja står i mit svar 5 Eller jeg finder lige manualen til det logitech

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#11   3. maj 2015 Kim Du skal gøre som jeg skriver i svar 5 der er en udgang på forstærker der hedder pre out. den styre du volumen med på fjernbetjeningen til den forstærker. Så du skal have fat i en forstærker med pre out.

profilbillede
  • Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    aug 2007

#12   3. maj 2015 Tak for hjælpen:D

• Bonderøven af jylland.
    dec 2014

#15   3. maj 2015 Me det er fuldstændig lige meget da den ikke har en indbygget forstærker. Så han vil aldrig kunne skrue op eller ned for lyden via minidisken.

Og læser du igen hvad han skriver så skriver han jo han netop har fjernbetjening til mini disk

Hejsa.

Kommentér på:
styring af volume pioneer mini discafspiller

Annonce