{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Elektriker {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer at tag en elektriker uddannelsen, men problemet er at jeg har hørt at matematik niveauet er meget højt.. Jeg er selv ikke speciel god til matematik. Så jeg vil lige høre, kan det lade sig gøre selvom jeg ikke er god til matematik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektriker
  • #1   27. aug 2015 Se hvad optagelseskravene er. Resten lærer du undervejs.

• #2   27. aug 2015 Skal selv til søge ind imorgen - så vidt jeg har hørt, skulle det ikke være så svær matematik som man læser det som.. og optagelseskrav MENER jeg er 02 eller 4 i folkeskolen, kan ikke huske det, men ved at mine 7 taller er fine..

• #3   28. aug 2015 Der er en HELT del matematik.. Så det er så absolute en fordel at være god til det. Men alt kan lade sig gøre hvis lysten og viljen er til det. Men ca. alvdelen af skole tiden består af matematik på den ene eler anden måde. Og niveuet ligger på et til to niveauer over folkeskolens udvidet 10Kl. Det gjorde det ihvertfald den gang jeg gik der... smiley det er D-niveau og så kunne man vælge C-niveau.

• #4   29. aug 2015 du kan sagtens blive elektriker uden at være god til matematik smiley
    blev udlært i 2014

• #5   29. aug 2015 Jo mindre det er gennem htx, så skal du nok være god smiley

• Oliver B
    Oliver B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #6   29. aug 2015 Matematik er en meget stor del af uddannelsen, men det er til at lære. Så medmindre du har store problemer, dvs 00-02 i 9. Så burde du nok overleve smiley

• #7   1. sep 2015 Mange tak for alle svarene smiley
    Men kan nogen fortælle mig hvilken slags matematik man bruger?

• Oliver B
    Oliver B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #8   1. sep 2015 Formler, omformning af disse formler og nogle gange procent regning:) men man kommet til at bruge en masse forskelligt

• #9   17. sep 2015 Negen der kan fortæller hvad der sker hvis man f.eks. får 4 til en svendeprøve? Kan man så få problemer med at få et job for eksempel?

• #10   17. sep 2015 Nej, bare du kan dit kram, kun mestre der går op i sådan noget, kan måske spørge ind til det, men som regel går næsten ingen firmaer op i hvad du har fået, bare du har et svendebrev!

Kommentér på:
Elektriker

Annonce